شهید رئیسی و حاج قاسم و شهید حاجی زاده و باقری و امام خامنه ای بماند که توضیح دادیم قبلاً
جبهه سایبری عصای موسی'
این روزنامهی حمید رساییه، خواستم بگم یادتون نره اینا چه بلایی سر شهید لاریجانی آوردن!
👆جالب اینکه این تیتر برای اردیبهشت 1400 هست، یعنی زمانی که قبلش رهبری ایشون رو مشاور خودش کرده بود !!! یعنی به منصوب و مشاور رهبری هم رحم نکردن..
البته به خود رهبر شهید رحم نکردن به سربازانشون که توقعی نداریم..
کی فکر میکرد طرف با رسانه انگلیسی مصاحبه کنه و اونجا رهبرو کوچیک کنه کسی ام بهش چیزی نگه و جالب اینکه اون مجری انگلیسی هم کشته های فتنه ۴۰۱ رو گردن رهبری بندازه و تو باز باهاش مصاحبه کنی بگی بخندی..😔
بعد همینا میان میگن چرا دکتر قالیباف با قاتل رهبری رفتن پای میز مذاکره، اینها همینقدر پرو و وقیح هستن.. بخدا اینا دردِ والله قسم دردِ بکی بگیم ایناروو...
طرف تا رهبر شهیدمون زنده بود میگفت مگه من ضبط صوت رهبری ام و و ... الان شده منتقم خون آقا مضحک نیست؟ بعد ما میگیم هدف این جماعت زدن دولت و تیم مذاکره کننده برای بی عرضه نشون دادن تو جامعه هست تا جلیلی که ۴ماهه ازش خبری نیست رو بکنن رئیس جمهور خیلی ها ناراحت میشن.
جبهه سایبری عصای موسی'
👆جالب اینکه این تیتر برای اردیبهشت 1400 هست، یعنی زمانی که قبلش رهبری ایشون رو مشاور خودش کرده بود
انصافا، خداوکیلی اگر قالیباف با مجری که جاسوس انگلیس هست و زنش رو به جرم جاسوسی گرفته بودن و با شبکه انگلیسی مصاحبه میکرد، همین ثابتی رائفی پور نبویان و غیره.. به همین راحتی از کنارش رد میشدن؟ والله قسم اگر ولش میکردن...
❌نخستوزیر کانادا ۱۴ سال پس از قطع روابط دیپلماتیک با ایران؛ سفارت ما در تهران باید بازگشایی شود.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✍رئیس جمهور و نخستوزیر لبنان هم همین گفتمان رو در لبنان دنبال میکنند.
🔶تا جایی که تلاشهایی بسیاری شد تا ارتش لبنان علیه حزبالله وارد درگیری شود و این یعنی جنگ داخلی در لبنان.
🔷البته این تلاشها به شکست کشیده شد.
🔶برای مدیریت افکار عمومی مردم لبنان، شیخ نعیم قاسم از ایران خواسته که تا حدی ایران به صورت مستقیم وارد جنگ علیه اسرائیل به نفع حزبالله نشود و ایران تمام تلاشش رو بکند تا آتشبس دائمی در لبنان و عقبنشینی از خاک لبنان از مفاد تفاهم ایران با آمریکا باشد و در این مدت فقط پشتیبانی نظامی و سیاسی از حزبالله بکند.
🔷برخلاف باور بسیاری، ایران تشخیص اینکه چه زمانی به درگیریِ حزبالله و اسرائیل ورود کنه رو به حزبالله سپرده.
🔶 به محض موافقت حزبالله، ایران اقداماتِ لازم رو خواهد کرد.
✍آقای نبویان اگر این تفاهمنامه حقوق ملت ایران و جبههی مقاومت رو تامین نمیکنه، چرا پس رهبری اجازه دادند؟
🔶 یعنی شما فهمیدید این تفاهمنامه تامین حقوق ملت رو نمیکنه اما رهبری با تعهد اعضای شعام فریب خورد؟
🔷رهبری تعهد اعضای شعام رو پذیرفته، شما کی باشی که نپذیری؟
🔶آقای نبویان منظورت چیه که میگی شمایی که ولایتمدار هستید فرمون رو برگردونید؟ دعوت به التهاب و مخالفت با سیاستهای کلی نظام میکنید؟
🔷مگر رهبری نفرمود شروط مندرج تفاهمنامه رو مطالبه کنید؟ شما به چه حقی شروط رو رد میکنی و مردم رو به مخالفت با امر رهبری تحریک میکنی؟
🔶رهبری اگر مخالف این تفاهمنامه بود، به صراحت میفرمود مخالفم، نمیفرمود نظر دیگری داشتم، ما هنوز نمیدونیم نظر دیگر ایشون در چه مورد چه رَوِشی و در چه حدی است، خودشون هم صلاح ندونستن بیشتر توضیح بدن، مجمل فرمودند و رفت.
🔷در ضمن اگر قرار بود رهبری از مردم درخواست مخالفت با تفاهمنامه رو داشته باشند، به صراحت امر میکردند، حتی به کنایه هم نمیگفتند، چه برسد به اینکه کاملا برعکس درخواست تحقق شروط رو داشته باشند.
🔶آنچه واضح است این است که دقیقا مثل ایام منتهی به اغتشاشات دیماه گذشته، عملکرد شما و هم طیفهایتان باز هم در حال ایجاد بستر برای اغتشاش است.
🔷 در هر قطره خونی که از نیروهای بسیجی و امنیتی ریخته بشود و در هر گونه ایجاد امید و فرصت برای حملهی مجدد دشمن به این خاک، شما سهم بسزایی دارید.
❌ما این روزها رو فراموش نمیکنیم.
#بانیان_اغتشاش
راستی از شکایت صدا و سیما چخبر؟ 😏
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
☘السَّلامُ عَلَيْکَ يا رَسُولَ اللهِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِاللهِ
🔷سلام بر تو باد ای رسول خدا و رحمت خدا و برکاتش، سلام بر تو ای محمد بن عبدالله
☘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ
🔶خدایا درود فرست بر او و بر خاندانش امامان پاکیزه..
☘السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللّٰهِ أَبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ
🔷سلام بر تو ای امیر مؤمنان، از سوی من، همیشه سلام خدا بر تو باد تا باقیام و شب و روز باقی است.
☘اللَّهُمَّ صَلَّ عَلَى فَاطِمَةَ وَأَبِيهَا و اُمِّها وَ بَعْلِها و بنيها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فِيهَا بِعَدَدِ ما اَحاطَ به عِلمُك
🔶پروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر و مادر بزرگوارش، و همسر گرامیاش و فرزندان عزیزش، و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِی وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ
🌱 سلام بر تو اى ابا محمد حسن بن على و رحمت خدا و برکات او
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
🔷سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما
☘اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
🔶سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا علی ابْنِ موسَی الرِضا(علیه السلام)
☘اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان (عجَّلَ الله تعالی فرجه الشریف)