eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.2هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
😔 شام غریبان حسینی در مدرسه آسیب‌دیده میناب اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
وزیر صهیونیست: ترامپ هم بخواهد، لبنان را ترک نمی‌کنیم 🔹کوهن، وزیر انرژی و عضو کابینهٔ امنیتی رژیم صهیونیستی: نظامیان اسرائیل تحت هیچ شرایطی از مناطق اشغالی جنوب لبنان خارج نمی‌شوند. 🔹ما قصد اشغال کامل لبنان را نداریم، اما به‌دنبال اعمال کنترل امنیتی بر کل نوار غزه هستیم. 🔹حتی اگر رئیس‌جمهور یا دیگر مقامات آمریکا درخواست خروج اسرائیل از جنوب لبنان را داشته باشند، تل‌آویو موافقت نخواهد کرد و پاسخ «خیر» خواهد بود. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔷پوستر فدراسیون فوتبال ایران برای بازی مقابل مصر 🔶این بازی فردا ساعت ۶:۳۰ در ورزشگاه لومن فیلد سیاتل برگزار می‌شود. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
زمان: حجم: 485.7K
درد دل جمعه درباره مراسم تشییع پیکر رهبر انقلاب... l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
🟧 در پیامک ها به نمایندگان پس از دعوت به تحصن برای روز یکشنبه می نویسند اگر می خواهید برای مجلس سیزدهم رآی بیاورید به تحصن بپیوندید !!!! من هم در جواب ستادِ پیامک سازان نوشتم : مجلس بعدی !!!!!؟ من همین الان نمی خواهم یزیدی باشم ؛ چون این حکومت را حکومتِ ولایی _ فقاهتی می دانم نه حکومتِ یزیدی و طاغوتی که بروم در مجلسِ قانونگذاری تحصن کنم!! وانگهی اگر تحصن اقدامی انقلابی است چرا تحصن نمایندگان مجلس ششم را ضد انقلابی معرفی می کردید ؟! 🟠 یک باند سیاسی و پیمانکار انتخابات از داخل مجلس، سی _ چهل نماینده شریف شهرستان ها را با خود همراه کرده و اینک با فشار پیامک ها و تولید خشم عمومی درمردم به تحصن روز یکشنبه تهدید و تطمیع می کند؛ ▪️ در حالیکه هیچ نماینده ای ؛ تآکید می کنم هیچ نماینده مخالف تشکیل صحن علنی نیست؛ 🔸️همانطور که قبلا عرض کردم این تحصن برای تصرف مجلس سرمایه گذاری دو_سه باند تهرانی از طریق تصویر برداری از نمایندگان شهرستان ها برای انتخابات شورای شهر تهران و انتخابات ریاست جمهوری است ؛ ⛔️ در پیامک ها به نمایندگان پس از دعوت به تحصن می نویسند اگر می خواهید برای مجلس سیزدهم رآی بیاورید به تحصن یکشنبه بپیوندید !!!! به سهم خود در جواب برخی از این پیامک ها نوشتم : مجلس بعدی !!!!!؟ من همین الان نمی خواهم یزیدی باشم و.... 📌یکی از این تراکت ها را که در بله و ایتا دست به دست می شود نگاه کنید که چگونه این باندِ انتخاباتی علیه ساختارهای حاکمیت در صفوف مردم مردم تولید خشم و نفرت می کند ! 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat