مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
آدم دلگیر
زیباتر مینویسد
انگار قلم با رنج ها عجین شده است.
هرکه رنجیده خاطر تر، نویسنده تر ...:)
اینکه آدم یك جهان تنهاست بعضی وقتها،
قصهای غمگین ولی زیباست، بعضی وقتها!
هرچه با لبخند پنهان میکنی اندوه را،
ماه پشتِ ابر هم پیداست، بعضی وقتها..