تولده یه استاده اونم چه استادی
استادی که جایه برادرمهه
داداشم زینک که هروقت واست اهنگو شبخیر میفرستادم هردفه یجوری ذوق و تشکر میکردی که من (وینیویوسنسوسنتس:>>>>) میشدم😔✨
تولدت مبارک باشه داداش بزرگه🦕💙`
Djo182_78868899592281.mp3
زمان:
حجم:
4M
01:26
چرا این آهنگ؟
چونکه وارد یه سالِ جدید شدی تو زندگیت و خب
"I Wave Goodbye To The End Of Beginning ; Goodbye...
_
برای پایانِ(18سالگیت) آغاز(19 سالگیت) دست تکون میدی و خدافظی میکنی؛ خداحافظ [18سالگی:] ...
𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
01:26 چرا این آهنگ؟ چونکه وارد یه سالِ جدید شدی تو زندگیت و خب "I Wave Goodbye To The End Of Beginn
اینم یه هدیهِ کوچیکِ تو جیبی واسه استادِ بزرگوار😔✨
هدایت شده از قم آنلاین
🛑🛑 همزمان با شنیده شدن صداهای انفجار در سیریک و قشم ارتش آمریکا مدعی آغاز عملیاتی علیه ایران شد
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c
اخبار فوری جنگ🔝