56.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 پناهیان، کاشانی قالیباف چگونه ترور شدند؟ / حقایقی درباره ی تیم جلیلی برای اولین بار
🔴 ناگفته هایی که لازم است یک بار مرور کنیم/ پناهیان، کاشانی و محمد باقر قالیباف چه طور بی اعتبار شدند؟ / یک فایل صوتی تکان دهنده که از همه چیز پرده برداشت / حقایقی درباره ی تیم سعید جلیلی برای اولین بار
🆔 @shoravahdat1402
کرامتی: اگر سخنان این فرد 👆را که نمیدانم کیست، گوش ندادید که، هیج اما اگر گوش دادید نقد کرامتی را هم گوش کنید. 👇
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
6.5M
نقد صحبتهای فردی که معتقده طرفداران دکتر سعید جلیلی از ایشان قدیس ساختند و چون میخواستند از او قدیس بسازند پس باید دیگران را نابود میکردند.
محمدرضا کرامتی
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
اگر گوش میکنید با دور تند گوش کنید (برای صرفه جویی در وقت)
دکتر محمدرضا کرامتی
نقد صحبتهای فردی که معتقده طرفداران دکتر سعید جلیلی از ایشان قدیس ساختند و چون میخواستند از او قد
کرامتی: بعد از ارسال این نقدم برای یکی از بزرگواران که نظر حقير را در مورد «صحبتهای فردی که گفته بود طرفداران دکتر جلیلی قدیسسازی کردند» خواسته بودند، ایشان محبت کردند و این پيام را برایم ارسال کردند:
باسلام وتشکر استفاده کردم ممنونم اینکه بعضاافرادی درجریان انقلابی باقی نموندندویا نمی مانندایراداتی دارند بحثی نیست حتما ضعفهای داشتنداما بنظر میرسد جریان انقلابی باید دقت کند که تکلیفشش را دربرابراین افراددقیق انجام دهد تادرصورت امکان باهرضعفی افرادازجریان انقلابی خارج نشوند ازباب(( قوا انفسکم واهلیکم...))بهتراست جریان انقلابی خودرا ازحیث نگاه وتوانائی مجهزکندتا حتی الامکان افراد حفظ شوند وحتما دنبال توسعه کمی وکیفی آن هم باشدباین فرمانی که آقاجانمان دادند(جذب حداکثری ودفع حداقلی ) البته با حفظ اصول ومبانی.
اگر توفیق حاصل بشه حضوری درمحضرتان در ابعادموضوع بحث کنیم خودم را نیازمند میبینم.باعرض ارادت وتشکر مجدد
مطالب حقیر منافاتی بامطالب حضرتعالی که استفاده کردم ندارد وتایید سخنان آن آقا هم نیست
فکر میکنم تکالیفمان بسیارزیاد وباظرافت هست.
درامان الله.
کرامتی: بعد از خواندن پیام این برادر عزیزم به ایشان عرض کردم:
بسیار متشکرم. صد در صد فرمایش شما رو قبول دارم. کاش موقع نقد احساس کمفرصتی نمیکردم و مطلب حقي را هم که شما فرمودید، عرض میکردم.
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
12.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ فریاد «یاحسین میرحسین» در پخش زنده صداوسیما و در حضور مسعود پزشکیان
✍آقای پزشکیان باید مرز خود را با جماعت فتنه گر مشخص کند.
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
دکتر محمدرضا کرامتی
♨️ فریاد «یاحسین میرحسین» در پخش زنده صداوسیما و در حضور مسعود پزشکیان ✍آقای پزشکیان باید مرز خود
نسبتی بین ندای زیبای «یا حسین» و «میرحسین» نیست چون سال 88 با بیانیههای میرحسین، افرادی میریختند خیابان و تا میتوانستند به اموال دولت و ملت و از آن مهمتر، امنیت کشور آسیب میزدند و از آن هم مهمتر، وجههی بین المللی جمهوری اسلامی ایران را تخریب کردند.
حتی در عاشورای حسینی سال 88 هم دست از هتک حرمت مقدسات برنداشتند.
آیا کسی «ضد قانونتر از میرحسین موسوی» از زمان تأسیس جمهوری اسلامی تا کنون دیده است؟
در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 هنوز آرای صناديق شمرده نشده بود، میرحسین موسوی در حضور خبرنگاران زیادی خودش را برنده قطعی انتخابات ریاست جمهوری دانست. نمیدانم چرا نباید چنین افرادی محاکمه شوند.
خدایا با میرحسین و ظالمان به نظام جمهوری اسلامی رفتاری کن که سزاوار آنند.
محمدرضا کرامتی
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
دکتر محمدرضا کرامتی
🔗 پناهیان، کاشانی قالیباف چگونه ترور شدند؟ / حقایقی درباره ی تیم جلیلی برای اولین بار 🔴 ناگفته های
چند دقیقه قبل، یکی از اعضای محترم کانال این جوابیه (جواب به این آقایی که میگوید از سعید جلیلی قدیس ساختند) را برایم ارسال کردند. بعد از گوش دادن. برای شما ارسال میکنم 👇
61.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‼️ پاسخی روشن به مجتبی موقوفه، آقای به اصطلاح تحلیلگر ...
❌ صراحتا در حال توهین به رهبری هستی!!
#سعید_جلیلی
✅ کانال مقداد خداداد
🆔 @meghdad_khodadad
259.9K
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج
#گزیده_تفسیر_سوره_آلعمران_آیه 6
خداي حكيم چهره و ساختار وجودي انسان را در رحم مادر بر اساس مشيّتي حكيمانه صورتگري مي كند، زيرا تار و پود عالم و آدم با «حكمت» رقم مي خورد، بنابراين نافرجامي نتيجه نافرماني است و عقوبت و عذاب، لازمِ قهري رفتار كساني است كه به خداي حكيم ايمان نياورند و بينش و گرايشي ناهماهنگ با مجموعه نظام حكيمانه خداوندي داشته باشند.
تسنيم ج 13 ص 87
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
#مناسبتها
[شناخت امام حسین علیه السلام]
حسين بن علي ( عليهماالسلام ) در سخنان و خطابههاي خودش ، آنجا كه از امر به معروف و نهي از منكر صحبت ميكند ، همهاش صحبتش اين است : « و علي الاسلام السلام اذ قد بليت الامة براع مثل يزيد » ( اللهوف ص 11) .« اني لم اخرج اشرا و لا بطرا و لا مفسدا و لا ظالما و انما خرجت لطلب الاصلاح في امة جدي » ( مقتل الحسين مقرم ص156) بعد از بيست سي سال كه اين حرفها فراموش شده بود ، حسينبنعلي ( عليهماالسلام ) به نام يك نفر مصلح و به نام يك نفر اصلاح طلب كه بايد در امت اسلام اصلاح ايجاد كرد ، قيام كرد و به مردم عشق و ايدهآل داد . ركن اول حماسه زنده شدن يك قوم همين است . ملتي شخصيت دارد كه حس استغناء و بينيازي در او باشد . اينهاست درسهاي آموزندهاي كه از قيام حسينبنعلي ( عليهماالسلام ) بايد آموخت . او حس استغناء و بينيازي به مردم داد . روزي كه ميخواهد از مكه حركت كند ، يك ذره قيام خودش را مشروط نميكند و اين طور ميفرمايد : « خط الموت علي ولد آدم » (بحار الانوار ج 44 ص 366) و در آخر خطبه ميفرمايد : « فمن كان فينا باذلا مهجته موطنا علي لقاء الله نفسه ، فليرحل معنا فانني راحل مصبحا انشاء الله تعالي » ( همان ) ، من فردا صبح حركت ميكنم هر كس كه آماده جانبازي است و حاضر است خون قلب خودش را در راه ما بريزد و تصميم به ملاقات حق گرفته است ، فردا صبح حركت كند كه من رفتم . ديگر بيش از اين حرفي نيست . اين مقدار استغناء قطعا در دنيا نظير ندارد .
از اين بالاتر ، شب عاشورا است كه اصحاب و اهل بيتش را جمع ميكند و از آنها تمجيد و تشكر ميكند . بعد به آنها ميگويد : بدانيد از همه شما متشكر و ممنونم ، ولي بدانيد كه دشمنان با شما كاري ندارند ، و اگر بخواهيد برويد مانع شما نميشوند ، من هم از نظر شخص خودم كه با من بيعت كردهايد بيعت خودم را از دوش شما برداشتم و محظور بيعت هم با من نداريد ، هر كس ميخواهد برود آزاد است . حسين عليهالسلام از اهل بيت و اصحابي كه درباره آنها گفته است كه اهل بيتي بهتر و باوفاتر از اينها سراغ ندارم ، اين مقدار استغناء نشان ميدهد و هرگز سخناني از اين قبيل كه من را تنها نگذاريد ، من غريبم ، مظلومم ، بيچارهام نميگويد . البته تكليف دين خدا را بر نميدارد ، لذا با افراد كه اتمام حجت ميكرد ، اگر در آنها تمايل به ماندن نميديد به آنها ميگفت از اين صحنه دور بشويد زيرا كه من نميخواهم شما به عذاب الهي گرفتار شويد ، چون اگر از كسي استمداد بكنم و او صداي استمداد مرا بشنود و مرا مدد نكند ، خداوند او را به عذاب جهنم مبتلا خواهد كرد . اين درس استغناء درس كوچكي نبود . همين استغناء بود كه بعدها روحيه استغناء به وجود آورد و چقدر قيامها و نهضتها به وجود آمد .
حسينبنعلي ( عليهماالسلام ) درس غيرت به مردم داد ، درس تحمل و بردباري به مردم داد ، درس تحمل شدائد و سختيها به مردم داد . اينها براي ملت مسلمان درسهای بسیار بزرگی بود. پس اينكه ميگويند حسينبنعلي ( عليهماالسلام ) چه كرد و چطور شد كه دين اسلام زنده شد ، جوابش همين است كه حسين بن علي روح تازه دميد ، خونها را به جوش آورد ، غيرتها را تحريك كرد ، عشق و ايدهآل به مردم داد ، حس استغناء در مورد مردم به وجود آورد ، درس صبر و تحمل و بردباري و مقاومت و ايستادگي در مقابل شدائد به مردم داد ، ترس را ريخت ، همان مردمي كه تا آن مقدار ميترسيدند ، تبديل به يك عده مردم شجاع و دلاور شدند .
اين داستان معروف است ، ميگويند : نادر در يكي از جنگهايش سربازي را ديد كه فوقالعاده شجاع و دلير بود ، و از شجاعت و دلاوري او اعجاب ميكرد . يك روز او را خواست ، گفت تو با اين شجاعت و دلاوريت ، آن روزي كه افاغنه ريختند به اصفهان غارت كردند و كشتند كجا بودي ؟ گفت من اصفهان بودم ، گفت تو اصفهان بودي و افاغنه آمدند و آنهمه جنايت كردند ؟ گفت بله بودم ، گفت پس آن روز شجاعتت كجا بود ؟ گفت آن روز نادري نبود .
مقداري از شجاعتي كه امروز من دارم ، از روحيه نادر دارم ، تو را كه ميبينم ، غيرت من تحريك ميشود ، شجاع و دلير و دلاور ميشوم .
اينكه من تأكيد ميكنم كه حماسه حسيني و حادثه كربلا و عاشورا بايد بيشتر از اين جنبه مورد استناد ما قرار بگيرد ، بخاطر همين درسهاي بزرگي است كه اين قيام ميتواند به ما بياموزد . من مخالف رثاء و مرثيه نيستم ، ولي ميگويم اين رثاء و مرثيه بايد به شكلي باشد كه در عين حال آن حس قهرماني حسيني را در وجود ما تحريك و أحياء بكند . حسينبنعلي ( عليهماالسلام ) يك سوژه بزرگ اجتماعي است .
حسينبنعلي ( عليهماالسلام ) در آن زمان يك سوژه بزرگ بود ، هر كسي كه ميخواست در مقابل ظلم قيام بكند ، شعارش يا لثاراتالحسين ( مسند الإمام الرضا ج 1 ص 148) بود.
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
امروز هم حسين بن علي ( عليهماالسلام ) يك سوژه بزرگ است ، سوژهاي براي امر به معروف و نهي از منكر ، براي اقامه نماز ، براي زنده كردن اسلام ، براي اينكه احساسات و عواطف عاليه اسلامي در وجود ما احياء بشود .
مطهری، حماسه حسینی ج 1 صص 49 تا 51
https://eitaa.com/Mohammadrezakaramati1402
💠
علم ماندگار🔹 فرمود: «أَلعُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِی الدَّهر»؛ اما چطور #عالمان، باقی اند؟ در #فرهنگ_قرآن چه چیزی باقی است که اگر كسی آن را فراهم كرد می شود مظهر «هو الباقی»؟ در قرآن كریم فرمود آنچه #صبغه_الهی دارد ماندنی است و آنچه زمینی است رفتنی است: ﴿ما عِنْدَكُمْ ینْفَدُ وَ ما عِنْدَ اللَّهِ باقٍ﴾. 🔹 علم «عندالأرض», ماندنی نیست، تا لبه مرگ است! بعد از مرگ نه سخن از هندسه و كشاورزی و دامداری و نجوم شناسی و سپهرشناسی است نه از علوم دیگر؛ آنجا سخن از #توحید است و #ولایت است و #نبوت است و #عترت است و #عصمت است و #حجت است و #بهشت است و #جهنم است و #شفاعت است. 🔹 وقتی انسان بعد از مرگ, معلوم را از كف رها كرد، علمی نمی ماند؛ هر تلاش و كوششی انسان كرد با دست خالی در آن وادی قدم بر می دارد، معلوم در آنجا نیست. وقتی معلوم نبود علمی نمی ماند و وقتی علمی نبود، انسان در آن لحظه و در آن صحنه، عوام محشور می شود. 🔹 فرمود: «أَلعُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِی الدَّهر»؛ الی الأبد عالمان دین باقی اند, چرا؟ چون اینها ﴿ما عِنْدَ اللَّهِ﴾ را فراهم كردند و ﴿ما عِنْدَ اللَّهِ﴾ هم كه باقی است. اینها #آیه_محكمه فراهم كردند, #فریضه_عادله فراهم كردند، #سنت_قائمه فراهم كردند؛ اینها ﴿ما عِنْدَ اللَّهِ﴾ است و از آنجا آمده است، وقتی از آنجا آمده ما را به آنجا می رساند. #آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی #جام_معرفت 📚 سخنرانی در اجلاسیه اساتید تاریخ: 1393/03/08 🌐 https://esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra