eitaa logo
مُنیب ؛
1.2هزار دنبال‌کننده
376 عکس
127 ویدیو
3 فایل
مملکت خودگردان مُنیب* پارادوکس‌پرومکس/نامعلوم‌الحال/منتشرکننده‌عکس‌ونقل‌‌های‌بی‌تکرار/ شیفته‌‌چایی‌وگوهرشاد/وَمبینایی‌که‌منیب‌شد. کپی‌،انتقاد،نهی‌ازمنکر؟پذیرانیستیم از؟1399/09/09
مشاهده در ایتا
دانلود
نوشته بود که/ در نهایت به خودم گفتم: همه تقصیرهارا به گردن بگیر سپس ناپدید شو، گویی هرگز وجود نداشته‌ای.
تقریبا میتونم بگم یه گله خر با بارش قابلیت داره تو اتاقم گم بشه
دوشب پیش تو راه هیئت، درحالی که داشت مداحی: "شد شد، نشد میرم کربلا پیش عموم اباالفضل میزنم زیر گریه .." پخش میشد، داشتم فکر میکردم احتمالا امسالم جا میمونم‌. تو همون ثانیه گوشیم زنگ خورد و با این صحنه مواجه شدم :)
محسن‌ چاوشی.Tekyeh_Koochik_-_Mohsen_Chavoshi.mp3
زمان: حجم: 8.5M
بعد از تو حسینم تک و تنهاس، کجایی؟
4_5897575750558555184.ogg
زمان: حجم: 808.4K
امشب از عمق جان خواندیم؛ ای اهل حرم، میر و علمدار نیامد ..
برای منی که باید سرم به سنگ میخورد که بفهمم سنگ بودنش باد هوا نیست، سخت بود تجسم روضه هایی که چندین سال میشنیدم و قطره اشکی هم جاری نمیشد، هزار بار گمان کردم دلم سنگ شده، سیاه شده، حتی فکر کردم قساوت قلب گرفته‌ام، خودم را تطابق دادم با آن نقل قولی که خدا فرموده بود کسی که زیاد گناه کند اشک چشمش را میگیرم، هربار که به محرم میرسیدم از ابتدا تا انتها فقط میرسیدم که التماس کنم که اجازه دهند اشکی جاری شود و انگار نه انگار .. امسال فرق میکرد، امسال چهارماه انتظار کشیدم که به این شب برسم، که از عمق جان بخوانم، که بگویم این‌بار فهمیدم، من قطره ای از دریای بیکران درد شمارا چشیدم، بی‌سر و سرور شدن را به چشم دیدم، هلهلهه ی دشمن را بر سر پیکر عزیزمان شنیدم، بغض گاه و بی‌گاه را در گلویم چشیدم، من اشک روان چشمانم را بعد از سالها دیدم.. حالا من آمده‌ام، آن گنه‌کارِ سیه‌دل باز به درگاه تنها پناهش روی آورده است، آشفته‌تر و فرسوده‌ تر از سال قبل، صدایم را میشنوی؟ همیشه شنیده ام که گفته‌اند "أمّا القلوبُ المنکسرة العباسُ کفیلها..." میشود کفیل این دل تکه‌ پاره‌ام شوی؟ خسته‌ام درمانده‌ام ناتوانم‌ جز شما جایی ندارم که رویم را زمین نزنند، که مرهم این زخم‌هایم بشوند، راستی ببخش که در روضه‌تان چند قطره ای برای درد های خودم گریستم، جای دیگری نبود که اشک بر مصیبتم را بپذیرند و بازهم قبولم کنند، در آغوش بگیر مرا که از همیشه خسته‌ترم .. غم‌باد های مانده برگلو /
یه چیز عجیبی باب شده مذهبی جماعت برای دیده شدن و ویو گرفتن میاد مینویسه هم مشکی میپوشم هم هیئت میرم هم برای ۱۸ و ۱۹ دی ماه گریه میکنم چون امام حسین به هیچ حکومتی ربط نداره، بعد جالب ترش اینه اسمی از بچه های میناب نمیاره که از دلبری هاش برای ی جماعت خاص کم نشه و فحش نخوره وقتی ام میگن پس میناب، میگه شما دنبال چی هستید جالبید بخدا
بعد تو این دورانی که هوش مصنوعی هست تحقیق هست سخنرانی هست همه چیز هست هنوز طرف متوجه نشده که ای انسان عاقل و بالغ دین از سیاست جدا نیست، اگر بر فرض این حکومت نبود احتمالا باید سیاه پوشیدنتم قایم میکردی ک یوقت فحش نخوری
حیف چشمای قشنگ تو حسین ..