5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگه که اگه تو این شَب یادِت بیُفتَم چی؟(:
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡
خندهات توبه شکن هسـت و لبت قند و نبات ،
آخر از دست تو کافر نشوم من صلوات !
به تو سوگند همان لحظه ك لبخند زدی ،
دل سرگشتهی ِما را به خودت بند زدی :)!
تو بیا مست در آغوشِ من و دل خوش دار ؛
مستیات با بغلت هر دو گناهش با من ...
من به بوسیدنِ لب های تو معتاد شدم
یا بیا تَرکَم بده یا جور کن جِنسِ مرا...
گر تماس لب من با لب تو شرعی نیست ؛
از همین فاصله لبخند تو را می بوسم !