نمیدونم چطور و زندگیم باید از این رخوتی که توشه در بیاد دیگه دارم خسته میشم.
من در حالی که زندگی و دانشگاهم تقریبا داره آتیش میگیره:
خدایا میشه لطفا برای غدیر به ذهنم ایده بفرستی؟ : )
یاسهاسبزخواهندشد ؛
عید شما مجددا مبارک : )
تصویر سازی آهنگِ "من علی رو دوسش دارم" از مجال. حالا تلاشم رو کردم دیگه😭😂
یاسهاسبزخواهندشد ؛
تصویر سازی آهنگِ "من علی رو دوسش دارم" از مجال. حالا تلاشم رو کردم دیگه😭😂
مُجالAli Ro Doost Daram.mp3
زمان:
حجم:
6.4M
یه روزی که صدات میزنم، برمیگرده پسرم..
فقط من احساس میکنم که حاج مهدی خداقوت رو متفاوت از بقیه و خیلی بامزه میگه؟ تو رو خدا بگین که شماهم همین حسو دارین😭.
امشبهم عجیب شد باز، مثل شبهای اول جنگ، مثلِ شبی که امامت آسدمجتبی رو اعلام کردن. انگار همه یهویی یادشون میفته که تمامکننده یهودِ پدسگ فقط و فقط رویِ این کره خاکیِ بزدل ماییم و ما. تازه بارونهم داره میاد، صدایِ الله و اکبرهم تو چهار راه بلنده، همههم خوشحالن و مثل همون اولا، همه تو خیابون خودیان. خدایا چطوری بگم شکر بابت زیستن در چنین شبها عجیبی...
[ نوشته شده در ساعتِ دوازده بامدادِ هیجده خردادِ چهارصد و پنج ]