یاسهاسبزخواهندشد ؛
عید شما مجددا مبارک : )
تصویر سازی آهنگِ "من علی رو دوسش دارم" از مجال. حالا تلاشم رو کردم دیگه😭😂
یاسهاسبزخواهندشد ؛
تصویر سازی آهنگِ "من علی رو دوسش دارم" از مجال. حالا تلاشم رو کردم دیگه😭😂
مُجالAli Ro Doost Daram.mp3
زمان:
حجم:
6.4M
یه روزی که صدات میزنم، برمیگرده پسرم..
فقط من احساس میکنم که حاج مهدی خداقوت رو متفاوت از بقیه و خیلی بامزه میگه؟ تو رو خدا بگین که شماهم همین حسو دارین😭.
امشبهم عجیب شد باز، مثل شبهای اول جنگ، مثلِ شبی که امامت آسدمجتبی رو اعلام کردن. انگار همه یهویی یادشون میفته که تمامکننده یهودِ پدسگ فقط و فقط رویِ این کره خاکیِ بزدل ماییم و ما. تازه بارونهم داره میاد، صدایِ الله و اکبرهم تو چهار راه بلنده، همههم خوشحالن و مثل همون اولا، همه تو خیابون خودیان. خدایا چطوری بگم شکر بابت زیستن در چنین شبها عجیبی...
[ نوشته شده در ساعتِ دوازده بامدادِ هیجده خردادِ چهارصد و پنج ]
یاسهاسبزخواهندشد ؛
ایشون دوستم حلماست : )
حلما چندشب پیش برام شاتوت اورده بود، دلِ هرکسی که دوست تجمعی نداره بسوزه☝️🏻.
یاسهاسبزخواهندشد ؛
حلما چندشب پیش برام شاتوت اورده بود، دلِ هرکسی که دوست تجمعی نداره بسوزه☝️🏻.
یه وقتهایی به بچههای چهارراه نگاه میکنم و فکر میکنم یه روزی که قراره نباشه دوباره شب بیام و ببینمشون، اون شب چطوریه؟ ما اونجا شبیه خانواده شدیم. خیلیامون شاید همو نشناسیم و اسم هم رو هم ندونیم ولی باهم سلامعلیک داریم و از دیدن هم خوشحال میشیم و مثل همیشه که آدم وسط لحظههای خیلی خوب یادش میاد یه روزی دلش برای این لحظه تنگ میشه، چندین شبه که فکر میکنم من دلم برای این شبها برای این آدمها، این خانواده و این امید به زندگی تنگ میشه.
ببخشید که کم هستم..
نمیدونم، ولی یکم دیگه خودمو بکاوم و پیدا کنم، دوباره همون حانیه قدیمی میشم، شایدم حانیه بهتری شدم نمیدونم.. ولی خب از شمایانی که اینجایین ممنونم.
یاسهاسبزخواهندشد ؛
عید شما مجددا مبارک : )
اینقدر مسکوت و دورافتاده شدم در ایتا که تقریبا کسی این ماهی خوشگلام رو ندید : ) البته، عب هم نداره، آقایِ امامعلی دیدشون حتما.
یاسهاسبزخواهندشد ؛
خانم شفی درحال کُشتی گرفتن با در ظرف رنگ زرد:
وای همه این رنگا به فنا رفت باورم نمیشه : )