+ اینجا ولیعصره؟
- آره
+ چقدر درختهای خوشگل خوشگل داره.. مارو میخواستن از اینا آویزون کنن؟
- نه از درختها که نه، از تیربرقا میخواست..-
+ ولی ما زیادتر از تیربرقاییم، بنظرم باید رو درختا سرمایه میگذاشتن.
- اره اینم ایده بدی نیست، صفاشم بیشتره
+ مارو ولی بگیم جلو هم آویزون کنن
- حالا بغل همم میشه، میتونیم لحظههای آخر دست همو بگیریم.
+ دیوونهایم بخدا.
چندماه پیش، اواخر ترم سه که بودیم نشریه منتشر کردیم یادتونه ؟ تصویرسازیهای اون رو براتون پست نکردم هرچند فکر کنم خیلیاتون دیدینش اما برای ثبت در تاریخ فقط☝️🏻
یاسهاسبزخواهندشد ؛
اینم از این، یه چندتای دیگههم توی خود پیدیافش هست میتوانید بروید ببینید، تازه متنم توش نوشتم☝️🏻.