چندماه پیش، اواخر ترم سه که بودیم نشریه منتشر کردیم یادتونه ؟ تصویرسازیهای اون رو براتون پست نکردم هرچند فکر کنم خیلیاتون دیدینش اما برای ثبت در تاریخ فقط☝️🏻
یاسهاسبزخواهندشد ؛
اینم از این، یه چندتای دیگههم توی خود پیدیافش هست میتوانید بروید ببینید، تازه متنم توش نوشتم☝️🏻.
اینقدر این ساعت سرکلاس نرفته بودم تا امروز که تازه متوجه شدم باید آخر کلاس ارائه بدم نه اول کلاس : )