(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
یادش بخیر اولین همسایه هلفایرکلاب آیلین بود اسمش، جدا از عقایدش دختر خیلی نازی بود اونجا اولین جایی
و حسای بدی هم بودن
یادم نمیره چجوری هر ناشناس اینگور شدم، چجوری خودم تنهایی نوشتم و هیچکس نخوند، یادم نمیره چقدر از اینکه کسی تایم فدا نمیکرد و بهش اهمیت نمیداد ناراحت شدم
یادم نمیره جزئیات چقدر آزارم میداد
پس شاید... فقط شاید خاطرات بدش برام بیشتر از خاطرات خوبش بودن. چون هل فایر دو شبیه دومین بچهم بود که سعی میکرد شبیه یک باشه و نمیتونست و من نمیتونستم یکو فراموش کنم که چجوری ازم گرفته شد.
پس به هر حال این تصمیم من بود و متاسفم اگه وقتتون هدر رفت داخلش، اولین بار ایتا از من گرفتم این بار من از ایتا گرفتمش...
هدایت شده از HELLFIRE CLUB ARCHIVE
نشد از عضواش عذرخواهی کنم
ولی تصمیمی بود که باید گرفته میشد
هدایت شده از HELLFIRE CLUB ARCHIVE
کریسی دوستتون داره، هر جا که باشید و هر جا که باشه، هر اسمی که داشته باشه و هر وایبی که بده.
یادتون نره عجیب غریب بودن یه موهبته که فقط افراد خاصی دارنش، قهرمانانی مثل ادی مانسون. یادتون باشه که به خاطر هیچچیز و هیچکس تغییر نکنید و فراموش نکنید هر وقت به یه گوش شنوا بدون قضاوت نیاز داشتید کریسی هست، هم میتونید تو ابزارک اینجا پیام بدید هم ناشناس شماره یک.
مراقب خودتون و آرزوهاتون باشید)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
به قول نِد توی کتاب ماه بر فراز مانیفست، زنده باد شب...)
"شب بخیر ارواح"
و عجیبغریبهای هلفایرکلاب، اگه این پیامو میبینید.
https://eitaa.com/Meshxk/679
برگانم
من و خانواده هم داریم میبینیم_
قسمت شصت و خوردهایم😭😭🤣
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
https://eitaa.com/Meshxk/679 برگانم من و خانواده هم داریم میبینیم_ قسمت شصت و خوردهایم😭😭🤣
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 𝕾𝗈𝗅𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅𝗈'𝗌 𝕾𝖺𝗇𝖼𝗍𝗎𝖺𝗋𝗒
بیاید تقدیمی. پیامو فور کنید، داخل کانال عضو بشید و لینک بدید.
بعد هم من کانالاتون رو جفت میکنم و میگم وایب کدوم شیپ تو ریوردان ورس رو میدید (کانالا رو شیپ نمیکنم وایب شخصیتارو بهتون داخل شیپ نسبت میدم_)
ظرفیت: ۲۰ کانال_