متاسفانه سرورهای این سوپر اپلیکیشن توانایی هندل کردن کیفیتهاشونو نداره
چسمشچسنشچسنچس
اینجا رو ببین بنی
اونا عاشقتن
از تو مینویسن و برای تو شعر میگن، اونا دستهات رو توصیف میکنن، همونایی که باهاشون مشت میزدی و سیگار میکشیدی. همونایی که دور چوب هاکی حلقه میزدن.
اونا به تو زندگی راحتتر و پایان خوش میدن، اونا تو رو شخصیت مورد علاقهشون نام میبرن.
میدونم احتمالا اصلا برات اهمیتی نداشته باشه، احتمالا اگه میشنیدی فقط شونه بالا میانداختی و خالکوبی خرست رو بالا و پایین میکردی. میدونم پوزخند میزدی و میگفتی اونا آدم اشتباهی رو انتخاب کردن... ولی اینطور نیست، اونا بهترین آدمو انتخاب کردن.
اونا تو رو میبینن، درون خودشون، درون دیگران...
این عالی نیست؟