eitaa logo
شماره "۱"
369 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
191 ویدیو
18 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Nummer_ett/18027 به استراحت نیاز داری ~~~~ اوه من همه وقتمو دارم استراحت می‌کنم_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18028 امیدوارم حالت بهتر شه ~~~~ الان عالیم ممنونم🫂✨
https://eitaa.com/Nummer_ett/18012 نمیدونم چی بگم، نه چون حرفی ندارم چون حرفای مغزم اینجا جا نمیشن من به عنوان کسی که هیچکاره است، دارم میبینم که تلاش میکنی. میبینم که مثل بقیه فشار روته و گاهی هم از زمین و زمان گله داری. درکنارش چیزی که به چشم میاد اینه که رهاش نمیکنی. روی چیزی که جوهره‌ی وجودت میدونی محکم ایستادی و بهش پناه میبری. بدون اغراق دارم رشد کردنت رو میبینم. من توی زندگیم واقعا هیچ چیزی نبوده که اینقدر براش تلاش کنم و تلاشی که داری میکنی ازت یه قهرمان می‌سازه برای من ~~~~ این خیلی برام با ارزشه ممنونم😭😭
https://eitaa.com/Nummer_ett/18001 عههه شما امتحان ندارییی من تا یکشنبه امتحان دارم😔 باور کن چند روزه میخوام راجب عکس هایی که از شخصیت ها درست کردی نظر بدم نمیشههه ~~~~ فکر کنم تا الان امتحانات تموم شده باشه🤨
هاها ویداررر بالاخره تونستم بیام ناشناست یه اعلام حضوری بکنمممم- ~~~ ایولااا سلاممسمچسمسچ
آشفتگی گاه گاه روحی که خسته است باعث نمیشه که نتونه قهرمان باشه. باعث نمیشه کسی نا امید بشه. اصلا ناامید شدن چه معنی میتونه داشته باشه؟ کسی که میگه ناامید شده واقعا یه ذره امید ته قلبش نیست؟ همون یه ذره امید نمیتونه دنیای خاکستری یه نفرو رنگی کنه؟ احساس مسخره ای که هر یه مدت یه بار سراغ همه مون میاد درواقع چیزیه که اضافه است، نزار چشماتو بگیره و نزاره ببینی که چقدر بودنت برای همه ما قشنگه. تو جایگاه خاص خودتو توی جمع بچه ها داری، و توی قلب تک تک ما
شماره "۱"
آشفتگی گاه گاه روحی که خسته است باعث نمیشه که نتونه قهرمان باشه. باعث نمیشه کسی نا امید بشه. اصلا نا
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دنیا خوده قهرمانیه. قهرمان کسی نیست که هیچکار بدی نمیکنه، کسی که هیچوقت حس بدی نداشته، هیچوقت به هیچی شک نکرده میتونه قهرمان باشه؟ واقعا بدون فرو ریختن، بدون تکه های شکسته میشه قهرمان بود؟ من نمیدونم چطور جمعبندی کنم، چطور تموم افکارمو بنویسم، نمیدونم چطور کلیشه ای حرف نزنم... وقتی میبینم هرکدومتون تحت فشارید از اینکه نمیتونم کاری کنم قلبم مچاله میشه.
شماره "۱"
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دن
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بی‌ربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی کیبورد و هر خط نشونه یکی از اون افکاره. منم فرو میریزم، میشکنم، حس اضافه بودن میکنم، منم حسادت میکنم، منم از زندگی فرار میکنم و هیچکدومش به معنی یه ضد قهرمان نیست. هرچند بار هم که گریه کنی، از هم بپاشی، کنترل افکارت رو از دست بدی، و هرچند بار که نتونی با خودت و زندگی کنار بیای باز هم چیزی رو عوض نمیکنه. یه قهرمان از اول قهرمان نبوده، و شرور داستان همیشه آدم بدی نیست.
شماره "۱"
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بی‌ربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی ک
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر میزاری و رشد میکنی. پس چرا قهرمان نباشی؟ جدای از تمام چیزایی که باعث میشن فکر کنی قهرمان نیستی، قهرمانانه می‌جنگی. خودت رو دست کم نگیر و فکر نکن بیخودی ازت تعریف میکنیم. پس از خودت ناامید نباش. کاش میتونستم بهت نشون بدم چقدر برات احترام قائلم به عنوان یه نویسنده، یه قهرمان و یه دوست. بیشتر نیمگم چون هرچقدر که بگم نمیتونم اونی که تئو ذهنمه رو بیان کنم، پس به جاش یه بغل از دور رو از من بپذیر
شماره "۱"
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر
حرفات قلبمو گرم کردن، انگار دستاتو از برف خالی کنی و جلوی آتیش بگیری تا گرم بشن، یه حس خوب مثل وقتایی که حس جودانگی داری بهم دست داد و باید بگم... نمی‌تونم چیزی بگم فقط می‌تونم بگم تو از خیلیا حتی من قهرمان تری
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935 واقعا پدینگتون آدم حال خوب کنیه. ~~~~ دقیقا😭😭😭 مثل خودت🗣