eitaa logo
شماره "۱"
369 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
191 ویدیو
18 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
شماره "۱"
آشفتگی گاه گاه روحی که خسته است باعث نمیشه که نتونه قهرمان باشه. باعث نمیشه کسی نا امید بشه. اصلا نا
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دنیا خوده قهرمانیه. قهرمان کسی نیست که هیچکار بدی نمیکنه، کسی که هیچوقت حس بدی نداشته، هیچوقت به هیچی شک نکرده میتونه قهرمان باشه؟ واقعا بدون فرو ریختن، بدون تکه های شکسته میشه قهرمان بود؟ من نمیدونم چطور جمعبندی کنم، چطور تموم افکارمو بنویسم، نمیدونم چطور کلیشه ای حرف نزنم... وقتی میبینم هرکدومتون تحت فشارید از اینکه نمیتونم کاری کنم قلبم مچاله میشه.
شماره "۱"
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دن
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بی‌ربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی کیبورد و هر خط نشونه یکی از اون افکاره. منم فرو میریزم، میشکنم، حس اضافه بودن میکنم، منم حسادت میکنم، منم از زندگی فرار میکنم و هیچکدومش به معنی یه ضد قهرمان نیست. هرچند بار هم که گریه کنی، از هم بپاشی، کنترل افکارت رو از دست بدی، و هرچند بار که نتونی با خودت و زندگی کنار بیای باز هم چیزی رو عوض نمیکنه. یه قهرمان از اول قهرمان نبوده، و شرور داستان همیشه آدم بدی نیست.
شماره "۱"
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بی‌ربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی ک
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر میزاری و رشد میکنی. پس چرا قهرمان نباشی؟ جدای از تمام چیزایی که باعث میشن فکر کنی قهرمان نیستی، قهرمانانه می‌جنگی. خودت رو دست کم نگیر و فکر نکن بیخودی ازت تعریف میکنیم. پس از خودت ناامید نباش. کاش میتونستم بهت نشون بدم چقدر برات احترام قائلم به عنوان یه نویسنده، یه قهرمان و یه دوست. بیشتر نیمگم چون هرچقدر که بگم نمیتونم اونی که تئو ذهنمه رو بیان کنم، پس به جاش یه بغل از دور رو از من بپذیر
شماره "۱"
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر
حرفات قلبمو گرم کردن، انگار دستاتو از برف خالی کنی و جلوی آتیش بگیری تا گرم بشن، یه حس خوب مثل وقتایی که حس جودانگی داری بهم دست داد و باید بگم... نمی‌تونم چیزی بگم فقط می‌تونم بگم تو از خیلیا حتی من قهرمان تری
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935 واقعا پدینگتون آدم حال خوب کنیه. ~~~~ دقیقا😭😭😭 مثل خودت🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/17968 نه نه کنسله. نایریکا از خودمونه.😂😂 به کوری چشم پرسفونه بدون مهریه با جهیزیه کامل ببرش😂 ~~~~ 🤣🤣🤣 به به عروسی کیه ایشالا؟😃
.ذات ورزش همین است، مثل مواد مخدر تو را معتاد می‌کند، به تو ذهن باز و شادی‌های کلان می‌دهد اما به همان مقدار هم از تو می‌گیرد. میدونی من زیاد اهل ورزش نیستم ولی حس می‌کنم این عبارت علت علاقه خیلی از افراد رو به ورزش داره توصیف می‌کنه. ~~~ از هر کی بپرسی همینو میگه:)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18005 عه سالاد. سالاد یکی دیگه از عشقای زندگی بنده است. 😂 (خواستین احضارم کنین علاوه بر هرمس اینم جوابگوئه ولی هرمس مفیدتره😂) ~~~ 🤣🤣 من هرمسو ترجیح میدم🖐 سریع تر_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18012 میدونی ویدار قهرمان بودن یا شرور بودن بسته به روایت کننده داستان داره. اینکه خودت خودت رو چی میبینی مهم نیست. و حتی اگه خودت رو شرورم ببینی مطمئن باش قهرمان داستان قهرمان نیست. ~~~ ((: الان که فکر می‌کنم داستان زندگی من واقع گرایانه‌ست توش هیچ قهرمان و شروری وجود نداره، فقط شخصیت اصلیه)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18033 نه نه طبیعیه. من این چند وقت خیلی دارم با انگیزه بعضی قاتلا خوب کنار میام. حس می‌کنم حق دارن.😂😂 ~~~ خب پس🤣🤓
https://eitaa.com/Nummer_ett/17933 همون طور که گفتم هیچ اهمیتی نداره حتی اگه تا آخر عمرم طول بکشه ، با تمام وجود تلاش میکنم که بتونم کمکی بهت بکنم.... و در ضمن ، تو به هییچ وجه دوست بدی نیستی ! به خدا اگه بدونی داستان هات (در واقع شاهکار هات) چند بار باعث شده حالم خوب بشه...همین به خودی خود کافیه ! (من دیروز هر کاری کردم ناشناس برام باز نشد برای همین دیر جواب دادم شرمنده) ~~~ هی تا آخر عمر لازم نیست حالمو خوب کردی، همتون واقهعا ممنونم😭❤️✨ منم یه یه هفته‌ای تاخیر داشتم شرمند_