https://eitaa.com/Nummer_ett/18001
عههه شما امتحان ندارییی من تا یکشنبه امتحان دارم😔 باور کن چند روزه میخوام راجب عکس هایی که از شخصیت ها درست کردی نظر بدم نمیشههه
#النا
~~~~
فکر کنم تا الان امتحانات تموم شده باشه🤨
آشفتگی گاه گاه روحی که خسته است باعث نمیشه که نتونه قهرمان باشه. باعث نمیشه کسی نا امید بشه. اصلا ناامید شدن چه معنی میتونه داشته باشه؟ کسی که میگه ناامید شده واقعا یه ذره امید ته قلبش نیست؟ همون یه ذره امید نمیتونه دنیای خاکستری یه نفرو رنگی کنه؟
احساس مسخره ای که هر یه مدت یه بار سراغ همه مون میاد درواقع چیزیه که اضافه است، نزار چشماتو بگیره و نزاره ببینی که چقدر بودنت برای همه ما قشنگه. تو جایگاه خاص خودتو توی جمع بچه ها داری، و توی قلب تک تک ما #فویو
شماره "۱"
آشفتگی گاه گاه روحی که خسته است باعث نمیشه که نتونه قهرمان باشه. باعث نمیشه کسی نا امید بشه. اصلا نا
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دنیا خوده قهرمانیه.
قهرمان کسی نیست که هیچکار بدی نمیکنه، کسی که هیچوقت حس بدی نداشته، هیچوقت به هیچی شک نکرده میتونه قهرمان باشه؟ واقعا بدون فرو ریختن، بدون تکه های شکسته میشه قهرمان بود؟
من نمیدونم چطور جمعبندی کنم، چطور تموم افکارمو بنویسم، نمیدونم چطور کلیشه ای حرف نزنم... وقتی میبینم هرکدومتون تحت فشارید از اینکه نمیتونم کاری کنم قلبم مچاله میشه. #فویو
شماره "۱"
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دن
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بیربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی کیبورد و هر خط نشونه یکی از اون افکاره.
منم فرو میریزم، میشکنم، حس اضافه بودن میکنم، منم حسادت میکنم، منم از زندگی فرار میکنم و هیچکدومش به معنی یه ضد قهرمان نیست.
هرچند بار هم که گریه کنی، از هم بپاشی، کنترل افکارت رو از دست بدی، و هرچند بار که نتونی با خودت و زندگی کنار بیای باز هم چیزی رو عوض نمیکنه.
یه قهرمان از اول قهرمان نبوده، و شرور داستان همیشه آدم بدی نیست.
#فویو
شماره "۱"
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بیربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی ک
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر میزاری و رشد میکنی. پس چرا قهرمان نباشی؟
جدای از تمام چیزایی که باعث میشن فکر کنی قهرمان نیستی، قهرمانانه میجنگی.
خودت رو دست کم نگیر و فکر نکن بیخودی ازت تعریف میکنیم. پس از خودت ناامید نباش. کاش میتونستم بهت نشون بدم چقدر برات احترام قائلم به عنوان یه نویسنده، یه قهرمان و یه دوست.
بیشتر نیمگم چون هرچقدر که بگم نمیتونم اونی که تئو ذهنمه رو بیان کنم، پس به جاش یه بغل از دور رو از من بپذیر
#فویو
شماره "۱"
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر
حرفات قلبمو گرم کردن، انگار دستاتو از برف خالی کنی و جلوی آتیش بگیری تا گرم بشن، یه حس خوب مثل وقتایی که حس جودانگی داری بهم دست داد و باید بگم... نمیتونم چیزی بگم
فقط میتونم بگم تو از خیلیا حتی من قهرمان تری
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935
واقعا پدینگتون آدم حال خوب کنیه.
#کرم_کتاب
~~~~
دقیقا😭😭😭
مثل خودت🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/17968
نه نه کنسله. نایریکا از خودمونه.😂😂
به کوری چشم پرسفونه بدون مهریه با جهیزیه کامل ببرش😂
#کرم_کتاب
~~~~
🤣🤣🤣
به به
عروسی کیه ایشالا؟😃
https://eitaa.com/Nummer_ett/18005
عه سالاد. سالاد یکی دیگه از عشقای زندگی بنده است. 😂 (خواستین احضارم کنین علاوه بر هرمس اینم جوابگوئه ولی هرمس مفیدتره😂)
#کرم_کتاب
~~~
🤣🤣
من هرمسو ترجیح میدم🖐
سریع تر_