شماره "۱"
نمیدونم چطور باید بگم که کلیشه به نظر نرسه، ولی تلاش روزانه برای تبدیل نشدن به یه شرور توی داستان دن
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بیربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی کیبورد و هر خط نشونه یکی از اون افکاره.
منم فرو میریزم، میشکنم، حس اضافه بودن میکنم، منم حسادت میکنم، منم از زندگی فرار میکنم و هیچکدومش به معنی یه ضد قهرمان نیست.
هرچند بار هم که گریه کنی، از هم بپاشی، کنترل افکارت رو از دست بدی، و هرچند بار که نتونی با خودت و زندگی کنار بیای باز هم چیزی رو عوض نمیکنه.
یه قهرمان از اول قهرمان نبوده، و شرور داستان همیشه آدم بدی نیست.
#فویو
شماره "۱"
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بیربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی ک
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر میزاری و رشد میکنی. پس چرا قهرمان نباشی؟
جدای از تمام چیزایی که باعث میشن فکر کنی قهرمان نیستی، قهرمانانه میجنگی.
خودت رو دست کم نگیر و فکر نکن بیخودی ازت تعریف میکنیم. پس از خودت ناامید نباش. کاش میتونستم بهت نشون بدم چقدر برات احترام قائلم به عنوان یه نویسنده، یه قهرمان و یه دوست.
بیشتر نیمگم چون هرچقدر که بگم نمیتونم اونی که تئو ذهنمه رو بیان کنم، پس به جاش یه بغل از دور رو از من بپذیر
#فویو
شماره "۱"
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر
حرفات قلبمو گرم کردن، انگار دستاتو از برف خالی کنی و جلوی آتیش بگیری تا گرم بشن، یه حس خوب مثل وقتایی که حس جودانگی داری بهم دست داد و باید بگم... نمیتونم چیزی بگم
فقط میتونم بگم تو از خیلیا حتی من قهرمان تری
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935
واقعا پدینگتون آدم حال خوب کنیه.
#کرم_کتاب
~~~~
دقیقا😭😭😭
مثل خودت🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/17968
نه نه کنسله. نایریکا از خودمونه.😂😂
به کوری چشم پرسفونه بدون مهریه با جهیزیه کامل ببرش😂
#کرم_کتاب
~~~~
🤣🤣🤣
به به
عروسی کیه ایشالا؟😃
https://eitaa.com/Nummer_ett/18005
عه سالاد. سالاد یکی دیگه از عشقای زندگی بنده است. 😂 (خواستین احضارم کنین علاوه بر هرمس اینم جوابگوئه ولی هرمس مفیدتره😂)
#کرم_کتاب
~~~
🤣🤣
من هرمسو ترجیح میدم🖐
سریع تر_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18012
میدونی ویدار قهرمان بودن یا شرور بودن بسته به روایت کننده داستان داره. اینکه خودت خودت رو چی میبینی مهم نیست. و حتی اگه خودت رو شرورم ببینی مطمئن باش قهرمان داستان قهرمان نیست.
#کرم_کتاب
~~~
((:
الان که فکر میکنم داستان زندگی من واقع گرایانهست
توش هیچ قهرمان و شروری وجود نداره، فقط شخصیت اصلیه)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18033
نه نه طبیعیه. من این چند وقت خیلی دارم با انگیزه بعضی قاتلا خوب کنار میام. حس میکنم حق دارن.😂😂
#کرم_کتاب
~~~
خب پس🤣🤓
https://eitaa.com/Nummer_ett/17933
همون طور که گفتم هیچ اهمیتی نداره حتی اگه تا آخر عمرم طول بکشه ، با تمام وجود تلاش میکنم که بتونم کمکی بهت بکنم....
و در ضمن ، تو به هییچ وجه دوست بدی نیستی ! به خدا اگه بدونی داستان هات (در واقع شاهکار هات) چند بار باعث شده حالم خوب بشه...همین به خودی خود کافیه !
#پدینگتون
(من دیروز هر کاری کردم ناشناس برام باز نشد برای همین دیر جواب دادم شرمنده)
~~~
هی تا آخر عمر لازم نیست حالمو خوب کردی، همتون
واقهعا ممنونم😭❤️✨
منم یه یه هفتهای تاخیر داشتم شرمند_
https://eitaa.com/Nummer_ett/17990
چقدر ایلیاد بدبخ_
گناه دار_
#Callous
~~~
ایلیاد خودمم...