شماره "۱"
هربار رشته کلام از دست در میره و حرفامو تیکه تیکه و بیربط میگم. انگار یه عالمه افکار رو ریختی توی ک
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر میزاری و رشد میکنی. پس چرا قهرمان نباشی؟
جدای از تمام چیزایی که باعث میشن فکر کنی قهرمان نیستی، قهرمانانه میجنگی.
خودت رو دست کم نگیر و فکر نکن بیخودی ازت تعریف میکنیم. پس از خودت ناامید نباش. کاش میتونستم بهت نشون بدم چقدر برات احترام قائلم به عنوان یه نویسنده، یه قهرمان و یه دوست.
بیشتر نیمگم چون هرچقدر که بگم نمیتونم اونی که تئو ذهنمه رو بیان کنم، پس به جاش یه بغل از دور رو از من بپذیر
#فویو
شماره "۱"
داری تلاش میکنی، داری هربار دوباره و دوباره و دوباره از نو شروع میکنی. تیکه تیکه داری زندگیو پشت سر
حرفات قلبمو گرم کردن، انگار دستاتو از برف خالی کنی و جلوی آتیش بگیری تا گرم بشن، یه حس خوب مثل وقتایی که حس جودانگی داری بهم دست داد و باید بگم... نمیتونم چیزی بگم
فقط میتونم بگم تو از خیلیا حتی من قهرمان تری
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935
واقعا پدینگتون آدم حال خوب کنیه.
#کرم_کتاب
~~~~
دقیقا😭😭😭
مثل خودت🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/17968
نه نه کنسله. نایریکا از خودمونه.😂😂
به کوری چشم پرسفونه بدون مهریه با جهیزیه کامل ببرش😂
#کرم_کتاب
~~~~
🤣🤣🤣
به به
عروسی کیه ایشالا؟😃
https://eitaa.com/Nummer_ett/18005
عه سالاد. سالاد یکی دیگه از عشقای زندگی بنده است. 😂 (خواستین احضارم کنین علاوه بر هرمس اینم جوابگوئه ولی هرمس مفیدتره😂)
#کرم_کتاب
~~~
🤣🤣
من هرمسو ترجیح میدم🖐
سریع تر_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18012
میدونی ویدار قهرمان بودن یا شرور بودن بسته به روایت کننده داستان داره. اینکه خودت خودت رو چی میبینی مهم نیست. و حتی اگه خودت رو شرورم ببینی مطمئن باش قهرمان داستان قهرمان نیست.
#کرم_کتاب
~~~
((:
الان که فکر میکنم داستان زندگی من واقع گرایانهست
توش هیچ قهرمان و شروری وجود نداره، فقط شخصیت اصلیه)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18033
نه نه طبیعیه. من این چند وقت خیلی دارم با انگیزه بعضی قاتلا خوب کنار میام. حس میکنم حق دارن.😂😂
#کرم_کتاب
~~~
خب پس🤣🤓
https://eitaa.com/Nummer_ett/17933
همون طور که گفتم هیچ اهمیتی نداره حتی اگه تا آخر عمرم طول بکشه ، با تمام وجود تلاش میکنم که بتونم کمکی بهت بکنم....
و در ضمن ، تو به هییچ وجه دوست بدی نیستی ! به خدا اگه بدونی داستان هات (در واقع شاهکار هات) چند بار باعث شده حالم خوب بشه...همین به خودی خود کافیه !
#پدینگتون
(من دیروز هر کاری کردم ناشناس برام باز نشد برای همین دیر جواب دادم شرمنده)
~~~
هی تا آخر عمر لازم نیست حالمو خوب کردی، همتون
واقهعا ممنونم😭❤️✨
منم یه یه هفتهای تاخیر داشتم شرمند_
https://eitaa.com/Nummer_ett/17990
چقدر ایلیاد بدبخ_
گناه دار_
#Callous
~~~
ایلیاد خودمم...
https://eitaa.com/Nummer_ett/17934
عااا خب پس بزار یه چیز دیگه بگم...
آها..اگه یه بار دیگه به خودت بگی نویسنده بدی هستی یا به اون داستانای نازنین توهین کنی دلشونو بشکنی پدینگتون میاد تو خوابت و میخورتت !(هاهاها تهدید های سباستینی...(در واقع ترکیبی از تهدید های سباستینی و تهدید های امیلیایی))
#پدینگتون
~~~
🤣😭💔
چشم چشم
از این به بعد تمااام سعیمو میکنم توهین نکنم_