هدایت شده از شماره "۱"
هدایت شده از زندگی بهم ریختهJR(عمو ددپول فوتبالی)
شماره "۱"
به قول نِد توی کتاب ماه بر فراز مانیفست، زنده باد شب...)
"شب بخیر ارواح "
هدایت شده از صندوقچه راجرز (پارکر)
میخواستم خود *شی کنم دوستم نزاشت :(
-
از دوستتون خیلی ممنونم واقعا دمش گرم، چرا اخه استاد؟ شما شخصیت اصلی فیلمی نذار سریالت انقد زود تموم بشه
من نه فوتبال می بینم نه بلدم نه هر چیز دیگه ولی تیم ملی امسال مخصوصا سر دو تا بازی آخر اونقدرام بد نبود جدی...
ولی اینو مطمئنم که حداقل این آفساید خیلی نا به حق بود
آخه چار تا انگشت؟؟ واقعا؟
بیچاره ها جوری که ذوق کردن و جوری که بعدش بغض کردن...