eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.7هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
14.6هزار ویدیو
201 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹روابط عمومی پلیس🌹 🆔@PR_Police
فریب شارژ ارزان و بسته‌های اینترنتی رایگان نخورید مجرمین سایبری با ارسال پیام در گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و همچنین ارسال پیامک با عناوینی همچون فروش شارژ و اینترنت ارزان قیمت و با تخفیف ویژه و یا رایگان کاربران را فریب داده و به سایت، درگاه و یا برنامه جعلی هدایت و حساب آن‌ها  را خالی می‌کنند لذا همچین ادعاهایی را باور نکرده و از کلیک بر روی لینک‌های دریافتی خودداری کنید. 🌹روابط عمومی پلیس🌹 🆔@PR_Police
🌹روابط عمومی پلیس🌹 🆔@PR_Police
🌹روابط عمومی پلیس🌹 🆔@PR_Police
🌹روابط عمومی پلیس🌹 🆔@PR_Police
تنها مرجع معتبر برای مشاهده وضعیت قرعه‌کشی خودر، سایت esalcar.ir می‌باشد. کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌های حاوی لینک کاربران را فریب داده با مطرح کردن موضوع برنده شدن حواله قرعه‌کشی خودرو، به لینک معرفی شده هدایت کرده و در دام کلاهبرداری فیشینگ گرفتار می‌کنند. از مراجعه به لینک‌های موجود در متن پیامک‌ها با عنوان برنده شدن حواله خودرو اکیدا خودداری نمایید. 🌹روابط عمومی پلیس🌹 🆔@PR_Police
🔻نظریه‌پردازان نظامی به اهمیت شرایط جغرافیایی برای به‌راه‌انداختن جنگ‌های نامنظمِ کارآمد و تأثیرگذار اشاره‌کرده‌اند. ▪️کلاوزویتس، استدلال کرده است که جنگ نامنظمِ موفق و به قول او «جنگ مردمی»، فقط در صورتی می‌تواند مؤثر باشد که پنج شرط کلیدی را برآورده کند: اول، باید در یک زمین پیچیده راه‌اندازی شود؛ باتلاق‌ها، کوه‌ها یا جنگل‌ها که به نیروهای ضعیف‌تر و نامنظم اجازه می‌دهد تا از واحدهای بزرگ‌تر و منظم دشمن امتیاز بگیرند و در چنین مناطقی پایگاه عملیاتی ایجاد کنند.رایج‌ترین زمینِ پیچیدۀ امروزی «زمین شهری» است. ▪️دوم، جنگ باید در قلب کشور انجام شود، آن‌هم در پشت خط مقدم. بنابراین، جنگ نامنظم جبهه‌های ثابتی را در نظر نمی‌گیرد، بلکه موقعیت‌های سیال‌تر و پیچیده‌تر را موردنظر قرار می‌دهد که در آن، هر دو طرف درگیر باهم جمع می‌شوند.در این زمینه جمعیت محلی، هم به‌عنوان یک قربانی و هم در قالب یک‌طرف جنگ، بخشی از درگیری به شمار می‌روند. ▪️سوم، جنگ را نمی‌توان صرفاً با یک نبرد، تعیین کرد. اساساً نیروهای نامنظم باید به‌‌جد از درگیرشدن در نبردهای آشکار و سرنوشت‌ساز خودداری کنند.در نتیجه، جنگ نامنظم یک درگیری طولانی‌مدت است که در آن مؤلفه راهبُردی «زمان» نقش متفاوتی را برای ارتش کلاسیک و طرف نامنظم ایفا می‌کند. ▪️چهارم، شورش باید بخش قابل‌توجهی از کشور را درگیر خود کند و ▪️ پنجم، ماهیت و درون‌مایۀ یک ملّت باید برای جنگ مردمی مناسب و هم‌سو باشد. 💯اکنون می‌توانیم یک عنصر ششم را نیز اضافه کنیم و این عنصر آن است که گروه‌های نامنظم با استفاده از آنچه در اختیار دارند، می‌جنگند. آن‌ها برای جنگیدن از فناوری پیشرفته استفاده نمی‌کنند، بلکه در عوض از سلاح‌های رایج و به روش‌های غیرمنتظره و حتی غیر مادی بهره می‌گیرند
اهانت کنندگان به مقدسات اسلام اعدام شدند 🔺صبح امروز یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع اعدام شدند و از همان لحظات ابتدایی نشر خبر اعدام این دو شخص، رسانه های ضد انقلاب شروع به محکوم کردن این اقدام کردند. برخی از جرم های این افراد به شرح ذیل است: 👈 - ترویج خدا ناباوری و تحریک افراد برای فحاشی و توهین به خداوند متعال 👈 - آتش زدن کلام الله مجید و تبلیغ برای دعوت دیگران به آتش زدن قران مجید 👈 - ایجاد کمپین در راستای فحاشی به رسول الله، امیرالمومنین (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و به طور کلی به ائمه معصومین علیهم السلام 👈 - نشر مطالب گسترده در راستای اتهام قذف به مادر رسول الله (ص) 🔻 جالب اینجاست هیچ یک از رسانه های حقوق بشری این جرم ها را انکار نکرده اند و به صورت صریح جرم این افراد را پذیرفته اند.
✍️ رمان 💠 که به سمت در رفت و در را باز کرد ، یکدفعه با خوشحالی فریاد زد خدایا ببین چه کسی اینجاست . وقتی صدا و لحن صحبت کردن نورالهدی را شنیدم و از این همه خوشحالی که در او رخ داده بود کنجکاو شدم و به سمت در رفتم ، و دیدم ! مردی مسن در حال صحبت کردن با نورالهدی هستش . در همین حین نورالهدی وقتی که من را دید در حال تماشای آن دو هستم با خوشحالی رو به من کرد و گفت : ببین چه کسی اینجاست ! همان که الان صحبتش را می کردیم « قاسم» . 💠 وقتی من این صحنه را دیدم و چهره نورانی سپاه قدس یعنی قاسم را دیدم از درون دل حس عجیبی پیدا کردم و با تمام وجودم ایمانم و اعتمادم به این مرد بیشتر شد و در درون قلبم یقین پیدا کردم که دروغ نمیگفته:این مرد میدان است . در این میان قاسم که به تعدادی از همراهان خود در منزل نورالهدی آمده بود درباره عملیات صحبت کرد و این که این را مهمترین عملیات عنوان کرد و گفت با این عملیات دیگر کار داعش ساخته است . 💠 بالاخره زمان شروع رسید و با حضور فرمانده قدس ایران قاسم داعش به سزای عملش رسید .
🌹﷽🌹 ❤️ از امشب با عاشقانه‌ای متفاوت در دل بحران و و با یادی از شهدای در خدمت شما خوبان هستیم 🌹هر روز دو قسمت تقدیم خواهد شد
🌹 رمان بر اساس حوادث حقیقی از زمستان ۸۹ تا پاییز ۹۵ در و با اشاره به گوشه‌ای از رشادت‌های مدافعان حرم به‌ویژه سپهبد شهید و سردار شهید در بستر داستانی عاشقانه روایت شد. ❤️ هدیه به روح مطهر همه شهدا، سیدالشهدای مدافعان حرم و همه مردم مقاوم سوریه 📍 در پاسخ به پرسش مخاطبین عزیز، جهت نشر حداکثری آثار مربوط به ، بازنشر داستان‌های این کانال به هرصورت و با هر لینکی مجاز است.
✍️ 💠 ساعت از یک بامداد می‌گذشت، کمتر از دو ساعت تا تحویل سال ۱۳۹۰ مانده بود و در این نیمه‌شب رؤیایی، خانه کوچک‌مان از همیشه دیدنی‌تر بود. روی میز شیشه‌ای اتاق پذیرایی ساده‌ای چیده بودم و برای چندمین بار سَعد را صدا زدم که اگر نبود دلم می‌خواست حداقل به اینهمه خوش‌سلیقگی‌ام توجه کند. 💠 باز هم گوشی به دست از اتاق بیرون آمد، سرش به قدری پایین و مشغول موبایلش بود که فقط موهای ژل زده مشکی‌اش را می‌دیدم و تنها عطر تند و تلخ پیراهن سپیدش حس می‌شد. می‌دانستم به خاطر من به خودش رسیده و باز از اینهمه سرگرمی‌اش کلافه شدم که تا کنارم نشست، گوشی را از دستش کشیدم. با چشمان روشن و برّاقش نگاهم کرد و همین روشنی زیر سایه مژگان مشکی‌اش همیشه خلع سلاحم می‌کرد که خط اخمم شکست و با خنده توبیخش کردم :«هر چی خوندی، بسه!» 💠 به مبل تکیه زد، هر دو دستش را پشت سرش قفل کرد و با لبخندی که لبانش را ربوده بود، جواب داد :«شماها که آخر حریف نظام نشدید، شاید ما حریف نظام شدیم!» لحن محکم وقتی در لطافت کلمات می‌نشست، شنیدنی‌تر می‌شد که برای چند لحظه نیم‌رخ صورت زیبایش را تماشا کردم تا به سمتم چرخید و به رویم چشمک زد. 💠 به صفحه گوشی نگاه کردم، سایت باز بود و ردیف اخبار که دوباره گوشی را سمتش گرفتم و پرسیدم :«با این می‌خوای کنی؟» و نقشه‌ای دیگر به سرش افتاده بود که با لبخندی مرموز پاسخ داد :«می‌خوام با دلستر انقلاب کنم!» نفهمیدم چه می‌گوید و سرِ پُرشور او دوباره سودایی شده بود که خندید و بی‌مقدمه پرسید :«دلستر می‌خوری؟» می‌دانستم زبان پُر رمز و رازی دارد و بعد از یک سال زندگی مشترک، هنوز رمزگشایی از جملاتش برایم دشوار بود که به جای جواب، کردم :«اون دلستری که تو بخوای باهاش انقلاب کنی، نمی‌خوام!» 💠 دستش را از پشت سرش پایین آورد، از جا بلند شد و همانطور که به سمت آشپزخانه می‌رفت، صدا رساند :«مجبوری بخوری!» اسم انقلاب، هیاهوی سال ۸۸ را دوباره به یادم آورده بود که گوشی را روی میز انداختم و با دلخوری از اینهمه بی‌نتیجه، نجوا کردم :«هر چی ما سال ۸۸ به جایی رسیدیم، شما هم می‌رسید!» با دو شیشه دلستر لیمو برگشت، دوباره کنارم نشست و نجوایم را به خوبی شنیده بود که شیشه‌ها را روی میز نشاند و با حالتی منطقی نصیحتم کرد :«نازنین جان! انقلاب با بچه‌بازی فرق داره!» 💠 خیره نگاهش کردم و او به خوبی می‌دانست چه می‌گوید که با لحنی مهربان دلیل آورد :«ما سال ۸۸ بچه‌بازی می‌کردیم! فکر می‌کنی تجمع تو دانشگاه و شعار دادن چقدر اثر داشت؟» و من بابت همان چند ماه، مدال مبارز را به خودم داده بودم که صدایم سینه سپر کرد :«ما با همون کارها خیلی به ضربه زدیم!» در پاسخم به تمسخر سری تکان داد و همه مبارزاتم را در چند جمله به بازی گرفت :«آره خب! کلی شیشه شکستیم! کلی کلاس‌ها رو تعطیل کردیم! کلی با حراست و درافتادیم!» 💠 سپس با کف دست روی پیشانی‌اش کوبید و با حالتی هیجان‌زده ادامه داد :«از همه مهمتر! این پسر سوریه‌ای یه دختر شرّ ایرانی شد!» و از خاطرات خیال‌انگیز آن روز‌ها چشمانش درخشید و به رویم خندید :«نازنین! نمی‌دونی وقتی می‌دیدم بین اونهمه پسر میری رو صندلی و شعار میدی، چه حالی می‌شدم! برا من که عاشق بودم، به دست اوردن یه همچین دختری رؤیا بود!» در برابر ابراز احساساتش با آن صورت زیبا و لحن گرم عربی، دست و پای دلم را گم کردم و برای فرار از نگاهش به سمت میز خم شدم تا دلستری بردارم که مچم را گرفت. صورتم به سمتش چرخید و دلبرانه زبان ریختم :«خب تشنمه!» و او همانطور که دستم را محکم گرفته بود، قاطعانه حکم کرد :«منم تشنمه! ولی اول باید حرف بزنیم!» 💠 تیزی صدایش خماری را از سرم بُرد، دستم را رها نمی‌کرد و با دست دیگر از جیب پیراهنش فندکی بیرون کشید. در برابر چشمانم که خیره به فندک مانده بود، طوری نگاهم کرد که دلم خالی شد و او پُر از حرف بود که شمرده شروع کرد :«نازنین! تو یه بار به خاطر قید خونواده‌ات رو زدی!» و این منصفانه نبود که بین حرفش پریدم :«من به خاطر تو ترک‌شون کردم!» مچم را بین انگشتانش محکم فشار داد و بازخواستم کرد :«زینب خانم! اسمت هم به خاطر من عوض کردی و شدی نازنین؟» از طعنه تلخش دلم گرفت و او بی‌توجه به رنجش نگاهم دوباره کنایه زد :« هم به‌خاطر من گذاشتی کنار؟ اون روزی که لیدر دانشکده بودی که اصلاً منو ندیده بودی!»...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بعد از آموزش همجنس‌بازی به کودکان، نوبت به حیوان انگاری بچه‌های معصوم در غرب رسید بچه‌هایی که به حیوان بودن تظاهر میکنن و حتی در کلاس درس با صدای حیوانات با معلم صحبت میکنن! پ‌ن. طبق این مستند یکی از عوامل تاثیرگذار روی این بچه‌ها انیمه‌ها بوده
۸ فرمانده در فراجا تغییر کردند 🔹با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شد. سردار سلیمان ملک زاده به سمت معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا، سردار عباس شریعتی مشاور فرماندهی کل و رئیس دفتر ویژه فراجا، سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی منصوب شدند. 🔹سردار کیومرث عزیزی به سمت فرمانده انتظامی غرب تهران منصوب شد و سردار علی بزرا به سمت دستیار ویژه فرمانده کل در امور بازنشتگان فراجا، سردار محمدرضا ضابط جانشین معاون انسانی فراجا و سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جمهوری اسلامی تنها گزینه قابل اعتماد کارشناس شبکه سلطنت طلب: باید به جمهوری اسلامی اعتماد کنیم، آقای خامنه‌ای را می‌شناسم، آقای خامنه‌ای از هاشمی مدرن‌تر و واقع‌بین‌تر بود، ایشان وطن پرست است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لیبی کردن ایران فقط به خاطر بُغض از (آیت الله العظمی سید) علی خامنه‌ای... 📽 برشی از مناظره نصیری و علیزاده
💢 ۵ سال پیش در‌ چنين روزی آمریکا از برجام خارج شد 🔹 مرور این سخنرانی‌ جناب آقای ظریف خالی از لطف نیست ✍️ دولت فریب
💠 هدایای دریافتیِ مسئول خرید 💬 سوال: اموالی که بعضی از فروشندگان به مأموران خرید ادارات یا شرکت ها بدون آن که آن ها را به قیمت تثبیت شده اضافه کنند، به خاطر برقرارکردن ارتباط می پردازند، نسبت به فروشنده و نسبت به مأمور خرید چه حکمی دارند؟ ✅ پاسخ: ◀️ پرداخت این اموال توسط فروشنده به مأمور خرید جایز نیست و برای مأمور هم دریافت آن ها جایز نیست و آن چه را که دریافت می کند باید به اداره یا شرکتی که مأمور خریدِ آن است، تسلیم کند. 📚 بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری https://eitaa.com/PR_Police
. ♻️ مأمور پلیس، کودک 8 ساله دانش آموز رو که داخل نهر پر از آب افتاده بود، بیرون می‌کشه و عملیات احیاء رو تا رسیدن اورژانس انجام میده و اون کودک از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنه... اگر این واقعه که در شهر اشنویه اتفاق افتاده، برعکس بود و مأمور پلیس به خطا از کوره دررفته و کسی را هل داده بود، تا الان رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های داخلی آنها از اصلاح‌طلبان و جماعتی از ساکتین اصولگرا که فقط برای شماتت نیروهای زحمت‌کش دهان باز می‌کنند، کل پلیس را متهم و نصیحت می‌کردند! وقتی اشتباهات یک نفر را به نام همه فاکتور می‌کنید، حداقل این مواقع هم در بازنشر این خدمات دست به عصا نباشید.
✍️ در مواجهه سلبی با پدیده بی حجابی کدام اولویت دارند: برخورد با «مصادیق خیابانی» یا «شبکه مولّد بی حجابی»؟ 📌 یکی از ویژگی های بسیار مهم قرآن کریم، تقویت نگاه راهبردی، جریانی و فرآیندی در انسان هاست. چه در مسائل و پدیده های مربوط به زندگی شخصی و چه پدیده های اجتماعی و سیاسی. این مسئله مصادیق فراوانی در قرآن دارد که تفصیل آن مجال دیگری می طلبد. اما یکی از مصادیق این نوع نگاه قرآنی به پدیده ها، مسئله «حجاب» و شیوع «بی حجابی» در جامعه است. تأمل در آیات قرآن کریم در این زمینه گویای این حقیقت است که نگاه قرآن کریم به مسئله «حجاب» و برخورد با «فحشا» نیز عمدتاً نگاه «جریانی» و «شبکه ای» است، نه «مصداقی» و «جزئی». ادبیات قرآن کریم زمانی که در سوره مبارکه احزاب درباره ضرورت «حجاب» زنان سخن می گوید، ادبیاتش «تبیینی»، «اقناعی» و «نرم» است: 🔸 «يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِيماً؛ اى پيامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو جلبابها (روسرى‏هاى بلند) خود را بر خويش فرو افكنند، اين كار براى اينكه (از آلودگان) شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند بهتر است و (اگر تاكنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده) خداوند همواره غفور و رحيم است.» (احزاب: 59) اما بلافاصله در آیه بعد، زمانیکه درباره شبکه «بی حجاب ساز» (منافقان، بیماردلان و مرجفون) که به دنبال ترویج «فحشا» در جامعه هستند سخن می گوید، ادبیاتش بسیار تند، قاطع، صریح و تهدیدآمیز است: 🔸 «لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ فِيها إِلاَّ قَلِيلاً * مَلْعُونِينَ أَيْنَما ثُقِفُوا أُخِذُوا وَ قُتِّلُوا تَقْتِيلاً * سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلاً؛ اگر منافقين و آنان كه در دلهايشان بيمارى است، و (همچنين) آنها كه اخبار دروغ‏ و شايعات بى اساس در مدينه پخش می¬كنند، دست از كار خود برندارند تو را بر ضد آنان می‏شورانيم؛ سپس جز مدت كوتاهى نمى‏توانند در كنار تو در اين شهر بمانند. * و از همه جا طرد می‏شوند، و هر جا يافته شوند گرفته خواهند شد و به قتل خواهند رسيد. * اين سنت خداوند در اقوام پيشين است و براى سنت الهى هيچگونه تغييرى نخواهى يافت.» (احزاب: 62-60) 📌 نمونه دیگر، آیات سوره مبارکه نور است که مجدداً هم موضوع «حجاب» و هم مسئله «جریان نفاق» و «بیماردل» در آن مورد بحث واقع شده است. آیه 31 این سوره، مشخصاً به موضوع حجاب اشاره دارد و با ادبیاتی نرم از زنان مؤمنه می خواهد که چشم ها را از نگاه به نامحرم فروافکنند و حجابشان را نیز رعایت نمایند و زینت هایشان را در برابر نامحرمان آشکار ننمایند. اما در عین حال ادبیات قرآن کریم در همین سوره، درباره «شبکه مولّد بی حجابی و فحشا»، که منافقان و بیماردلان هستند، ادبیاتی سلبی و تهدیدآمیز است. قرآن کریم در آیه 11 این سوره، برای توصیف منافقان از تعبیر «عُصبَة» (به معنای «گروه منسجم») استفاده نموده و سپس آنان را به عنوان «شبکه مولد فحشا»، تهدید به مجازات سخت در دنیا و آخرت می کند: 🔸 «إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ؛ كسانى كه دوست دارند فحشا در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكى براى آنها در دنيا و آخرت است، و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانيد.» (نور: 19) 📌 با این نگاه قرآنی باید گفت، پدیده بی حجابی هم مسئله ای سیاسی، هم امنیتی و هم فرهنگی است و به نظر می رسد مسئولان حکومتی باید بجای تمرکز بر روی «کشف حجاب های موردیِ خیابانی»، با «شبکه مولد کشف حجاب و فحشا» برخورد کند؛ اگر با ابعاد و اضلاع متنوع این شبکه، که عمدتاً به نوعی مرتبط با دشمن و شبکه نفوذ و نفاق هستند، برخورد قاطع صورت گیرد، آنگاه بدون اینکه «دوقطبی های اجتماعی فتنه انگیزی» در جامعه شکل بگیرد، بی حجابی های موردیِ کف خیابان نیز تا حد بسیار زیادی از بین خواهند رفت؛ برخی ابعاد و عناصر مؤثر این شبکه مولد بی حجابی و فحشا عبارتند از: «سلبریتی های هتاک»، «فضای مجازیِ رها (عمدتاً اینستاگرام و تلگرام)»، «شبکه نمایش خانگی» و «مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب».