eitaa logo
پَرؤآنۀآبي:)
161 دنبال‌کننده
108 عکس
82 ویدیو
0 فایل
پروانۀ آبی. نمونده راهی:) عین‌یه‌خوابی،توی‌بیداری. . . .. اینجا؟ چهارتا تا رفیق،با‌سلیقه‌های‌متفاوت،ولی‌ذهنیت‌های‌یکی. صرفاً‌روزمرگی‌مونه‌. . سلیقه‌ها‌متفاوته‌و‌باعت‌بهم‌ریختگی‌میشه:) . +محتوا؟به‌هم‌ریختگی‌افکارودیدی؟همون . https://eitaa.com/DonyayAzora
مشاهده در ایتا
دانلود
خوش به حال اونایی که الان دارن زیر این بارون راه میرن، فرض کن،دوتایی بزنیم بیرون یه چایی مشتی بخوریم در حالی که دونه های بارون روی شونه ها مون می رقصه:)
بابا نزنید تو حس و حالم:)
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونقدرا ام جذاب نبود:) ادیت خودمه دیگه مشخصه؟🥲😂
نمیتونین فکر کنید چقدر تو حال ندارم ترین حالت ممکن ام
پَرؤآنۀآبي:)
اونقدرا ام جذاب نبود:) ادیت خودمه دیگه مشخصه؟🥲😂
چشمت سیاه بود،مثل روزگار من،مثل این چاقو....
من کجام؟ زندگیم چطور شده؟یکنواخت و کسل کننده،من برای این زندگی ساخته نشدم. . . من کوشم؟ دختری که دیگه رویاپردازی نمیکنه... نمیخونه... نمی رقصه... چرا اینجوری شدم؟؟ من اینجوری نبودم کجاس اون قوه تخیل ام که همیشه تو این مواقع نجاتم میداد؟من بدون اون هیچ ام،قوه تخیل عزیزم،ببخشید که ذوق تو کور کردم،معذرت میخوام قدرت و نمیدونستم،بدون تو زندگیم ناجوره،خیلی ناجوره،کمکم کن:)
پَرؤآنۀآبي:)
من کجام؟ زندگیم چطور شده؟یکنواخت و کسل کننده،من برای این زندگی ساخته نشدم. . . من کوشم؟ دختری که دیگ
دلم برا زندگیم که وایب قهوه ای موکا رو میداد تنگه:)) و این تنها جایی عه که چیزی از دست خواب بر نمیاد:)
پَرؤآنۀآبي:)
دلم برا زندگیم که وایب قهوه ای موکا رو میداد تنگه:)) و این تنها جایی عه که چیزی از دست خواب بر نمیاد
شاید باید بشینم و هری پاتر و کروئلا و دوشیزه و آنشرلی( سریالش) و ببینم. اینا عشقای منن:))