من کجام؟
زندگیم چطور شده؟یکنواخت و کسل کننده،من برای این زندگی ساخته نشدم. . .
من کوشم؟ دختری که دیگه رویاپردازی نمیکنه...
نمیخونه...
نمی رقصه...
چرا اینجوری شدم؟؟
من اینجوری نبودم
کجاس اون قوه تخیل ام که همیشه تو این مواقع نجاتم میداد؟من بدون اون هیچ ام،قوه تخیل عزیزم،ببخشید که ذوق تو کور کردم،معذرت میخوام قدرت و نمیدونستم،بدون تو زندگیم ناجوره،خیلی ناجوره،کمکم کن:)
پَرؤآنۀآبي:)
من کجام؟ زندگیم چطور شده؟یکنواخت و کسل کننده،من برای این زندگی ساخته نشدم. . . من کوشم؟ دختری که دیگ
دلم برا زندگیم که وایب قهوه ای موکا رو میداد تنگه:))
و این تنها جایی عه که چیزی از دست خواب بر نمیاد:)
پَرؤآنۀآبي:)
دلم برا زندگیم که وایب قهوه ای موکا رو میداد تنگه:)) و این تنها جایی عه که چیزی از دست خواب بر نمیاد
شاید باید بشینم و هری پاتر و کروئلا و دوشیزه و آنشرلی( سریالش) و ببینم.
اینا عشقای منن:))
پَرؤآنۀآبي:)
عجیب؟:)
گفت عشق،بار داره،گریه کن جای اشکاتو میبوسم:)
گفت گل،خار داره،چشماتو ببند بیا به آغوشم،گفت؛ :)
از روزهایی که تعطیل ان متنفرم،چون معلم فک میکنه چون خونه ایم کل روز باید درس بخونیم،معلم خیلی دوست دارم❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨
پَرؤآنۀآبي:)
از روزهایی که تعطیل ان متنفرم،چون معلم فک میکنه چون خونه ایم کل روز باید درس بخونیم،معلم خیلی دوست د
منم همینطور خیلی معلم رو دوست دارم😭
خیلی ذوق دارم چون به شب یلدا نزدیک میشیم و ۲ دقیقه اون شب رو بیشتر زندگی میکنیم 🍉🥳