پَرؤآنۀآبي:)
دلم برا زندگیم که وایب قهوه ای موکا رو میداد تنگه:)) و این تنها جایی عه که چیزی از دست خواب بر نمیاد
شاید باید بشینم و هری پاتر و کروئلا و دوشیزه و آنشرلی( سریالش) و ببینم.
اینا عشقای منن:))
پَرؤآنۀآبي:)
عجیب؟:)
گفت عشق،بار داره،گریه کن جای اشکاتو میبوسم:)
گفت گل،خار داره،چشماتو ببند بیا به آغوشم،گفت؛ :)
از روزهایی که تعطیل ان متنفرم،چون معلم فک میکنه چون خونه ایم کل روز باید درس بخونیم،معلم خیلی دوست دارم❤️❤️❤️❤️✨✨✨✨
پَرؤآنۀآبي:)
از روزهایی که تعطیل ان متنفرم،چون معلم فک میکنه چون خونه ایم کل روز باید درس بخونیم،معلم خیلی دوست د
منم همینطور خیلی معلم رو دوست دارم😭
خیلی ذوق دارم چون به شب یلدا نزدیک میشیم و ۲ دقیقه اون شب رو بیشتر زندگی میکنیم 🍉🥳
پَرؤآنۀآبي:)
خیلی ذوق دارم چون به شب یلدا نزدیک میشیم و ۲ دقیقه اون شب رو بیشتر زندگی میکنیم 🍉🥳
خب عزیزم زندگی کردی؟؟
حالا درساتو بخون بریم مدرسه.