1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر خنده دار حاجاقا درمورد آمریکا و اسرائیل :🤣🗿
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دشمن اول رصد می کند سپس اینطور خطر میکند! با این ارتفاع اگر تنها یک قبضه دوش پرتاب یا حتی توپ 23 در نزدیکی این مکان ها استقرار داشت؛ الان وضعیت جور دیگری بود!
من خلبان f35 بودم و تو یک لر برنو به دوش..
مسیرمان به هم نمی خورد؛ چگونه اسیرت شدم؟!😂😂
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما نظامیهای شما را اینجا دفن خواهیم کرد!
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحلیلگر اینترنشنال، به سلطنتطلبها هم اعتماد نداره!