🔴فرق میکند چه کسی وزیر ارتباطات باشد👏
🔰تعداد کاربران سکوهای ایرانی که وزیر ارتباطات در مصاحبه اخیر خود گزارش داد:
🔻ایتا: قریب 21 میلیون کاربرفعال ماهانه
🔻بله: حدود 15 میلیون کاربر فعال ماهانه
🔻روبیکا: حدود 38 میلیون کاربرفعال ماهانه
❇️ زارع پور در یک آمار کلی هم به این موضوع اشاره کرده است که مجموعاً بیش از 35 میلیون نفر از مردم ( کاربران یکتا) از سکوهای ایرانی استفاده می کنند.
✍️پ.ن: این خبرهای خوشحال کننده به این دلیل است که ما به سخنان سطحی و فشار رسانه ای حزب اللهی های صورتی و غربگرایان داخلی توجه نکردیم؛ در غیر اینصورت، هم فتنه گسترده تری داشتیم و هم اینکه امروز سکوهای داخلی این همه رشد نداشتند! البته این را در نظر بگیرید که در حال حاضر برخی فیلترشکن ها و پوسته ها در حال فعالیت هستند، وگرنه آمار بیش از اینها می شد.
🦋کانال الله اکبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مردم احمدفداله دزفول بیشتر از هرکسی اسماعیل احمدی را میشناسند. باید از آنها و تمام جهادیهایی که خودشان را وقف مردم کردهاند پرسید مردی که امروز از میان ما رفت که بود.
این یک روایت کوتاه از زندگی متفاوت جهادیها و کارهاییست که مرحوم اسماعیل احمدی برای مردم کرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سی سال است نخوابیدهام
🔹شهید حاج قاسم سلیمانی: عزیزم من متعلق به آن سپاهی هستم که نمی خوابد و نباید بخوابد.
#جان_فدا
🔆وَ تَعْلَمُ ما في نَفْسي وَ تَخْبُرُ حاجَتي
🔸خدایا!
آنچه در دلم می گذرد
را میدانی و از حاجتم خبر داری ..
#خدای_من🧡
#مناجات_شعبانیه
🌺 عزت حسینی
🔺️ حضرت آیتالله خامنهای: انقلاب، شوکت و عزّت را از حسینبنعلی الهام گرفت و مظهر تجدید حیات اسلام شد. ۱۳۸۱/۰۷/۱۷
📜 #سخن_نگاشت
💻 Farsi.khamenei.ir
🌺 پیام امام حسین(ع)
🔺️ رهبر انقلاب: منطق حسینبنعلی (علیهما السّلام)، منطق دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ظلم و طغیان و گمراهی و استکبار است... امروز دنیا شاهد حاکمیّت کفر و استکبار و فساد و ظلم است؛ این پیام امام حسین، پیام نجات دنیا است.۱۳۹۸/۰۶/۲۷
📜 #سخن_نگاشت
💻 Farsi.khamenei.ir
VID_20230215_191612_936_1676476071301.mp3
2.64M
#رزق_معنوی
🔆 گذشتن از شهوت....!
سخنران: استاد رائفی پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 استاد #پناهیان
🔰 در تربیت بچه هایم به بن بست رسیدم
چه کنم ؟
#سبک_زندگی_درست
#بسماللهالرحمنالرحیم
وَمَا تَفَرَّقُوا إِلَّا مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْعِلْمُ بَغْياً بَيْنَهُمْ وَلَوْلَا كَلِمَةٌ سَبَقَتْ مِن رَّبِّكَ إِلَي أَجَلٍ مُّسَمًّي لَّقُضِيَ بَيْنَهُمْ وَإِنَّ الَّذِينَ أُورِثُوا الْكِتَابَ مِن بَعْدِهِمْ لَفِي شَكٍّ مِّنْهُ مُرِيبٍ (14)شوری
و (از دور پيامبران) پراكنده نشدند مگر پس از آنكه علم (به حقّانيّت آنان) برايشان حاصل شد، به خاطر روحيه كينه و حسادت كه ميانشان بود، و اگر سنّتِ سابق خداوند (در مورد مهلت دادن به كفّار) تا زمانى معيّن نبود، ميان آنان حكم مى شد (و اهل باطل هلاك مى گشتند) و همانا كسانى كه پس از آنان كتاب آسمانى را به ميراث بردند، درباره ى آن دچار شك و ترديد هستند.
🌿🌿🌿
تفسير نور :
در اين آيه يك بار «جاءهم العلم» آمده و يك بار «اورثوا الكتاب» يعنى با آنكه حقّ را مى دانند و وارث كتاب آسمانى هستند باز هم راه تفرقه مى پيمايند.
شك، گذرگاه خوبى است ولى توقف گاه خوبى نيست. آن شكى كه به طور طبيعى پيدا شود و مقدّمه تحقيق و بررسى گردد، ارزش دارد، ولى اگر شك برخاسته از لجاجت و سوء ظن و سبب ركود و بى اعتنايى شود، ضد ارزش است.
🌿🌿🌿
- با وجود سفارش پيامبران به وحدت بازهم مردم اختلاف كردند. «لاتتفرّقوا... و ما تفرّقوا...»
- بيشتر تفرقه هايى كه در دين پديد آمده است از جانب عالمان و دانشمندان است. «تفرّقوا... من بعد ما جائهم العلم»
- سرچشمه اكثر تفرقه ها حسادت و ظلم و فزون طلبى است. «و ما تفرّقوا الا... بغياً بينهم»
- دليل مهلت هاى الهى ربوبيّت اوست تا هر كس در سايه آزادى و فرصت، جوهره خود را نشان دهد. «سبقت من ربّك»
- مهلت دادن يكى از سنّت هاى الهى است. «الى اجلٍ مسمّى»
- مهلت هاى الهى تا زمان معيّنى است. «الى اجلٍ مسمّى»
- شكى كه همراه با سوءظنّ باشد، شك مخرّب است. «لفى شك منه مريب»
#اللهمصلعلیمحمدوآلمحمدوعجلفرجهم
💟✨ حضرت فاطمه زهرا (س)
قالَتْ علیها السلام:
مَنْ اصْعَدَ إ لىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.
(بحار: ج. ۶۷، ص. ۲۴۹، ح. ۲۵)
هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحتها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.
🤲اللهم عجل لولیک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ موضوع: رحمت خدا
🎙حاج آقا عالی
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
🌳شجره آشوب« قسمت شصت و هفتم » 📌بررسی نفوذی های بنی امیه در حکومت امیرالمومنین علیه السلام 🔻حضرت بع
🌳شجره آشوب« قسمت شصت و هشتم »
📌بررسی نفوذی های بنی امیه در حکومت امیرالمومنین علیه السلام
🔻از روایت فوق فهمیده می شود مسئله ای مهم تر از مبارزه با بدعت های خلفای پیشین و برخی احکام متروک وجود داشت. اگر امام در آن مسئله مهم تر موفق میشد، گام هایش استوار می گشت و می توانست احکام قرآن را اجرا و با بدعت ها مبارزه کند تا کلمه حق، به درستی عیان شود.
🔻از این مسئله مهم تر، همان مبارزه با بنی امیه بود که امام جنگ با آن ها را مهم تر از هرچیز دیگری می دانست. اگر برای امام، از بین بردن بدعت ها مهم تر از جنگ با بنی امیه بود، بعد از رسیدن به خلافت،قطعا به سوی آن می رفت. اما همانطور که گفتیم حضرت بعد از به دست گرفتن حکومت، لشکر خود را برای نبرد با اهل شام تجهیز کرد که قائله جمل، باعث تأخیر آن شد.
🔻امام به خوبی می دانست تا زمانی که کانون شر و فساد بنی امیه وجود داشته باشد، اگر مبارزه ای در جهت از بین بردن بدعت های خلفا نیز صورت بگیرد، مقطعی است و سبب ثبات قدم نخواهد شد.
🔻در یک روایت دیگر، امام علی فرمود: «اگر از اين فتنهها و لغزشگاه با قدرت بگذرم، دگرگونىهاى بسيار پديد مىآورم.» مسلم است در حکومت امیرالمومنین فتنه بنی امیه، بزرگتر از فتنه های دیگر بود. اگر امام فرصت پیدا می کرد، قطعا با مواردی که گفته شد مبارزه و بدعت ها را از بین می برد و به معنای واقعی کلمه ، کتاب خدا را اجرا می کرد.
📚 کتاب شجره آشوب
💬 نویسندگان: آقایان یوسفی و آقامیری
↩️ ادامه دارد...
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت هفتم) ❇️ چرا حجاب؟! مسئله حجاب ابعاد و زوایا و لایههای فراوان دارد. حجاب
📝 واکاوی مسئله حجاب (قسمت هشتم)
❇️ به صورت کلی اگر جامعه نتواند غرابز خود را به صورت هدایتشده و درونسوز مدیریت کند و آن را بدون قاعده در متن جامعه رها کند، ناگزیر تبدیل به زبالههای انباشتهای خواهد شد که فساد و تعفن آن، سلامت و سعادت شهر را از بین میبرد.
🔺 غرایز، سوخت موتور محرکه جامعه هستند. کنترل آنها برای بالا بردن بهرهوری یک ضرورت است. همان طور که انکار آن موجب نابودی جامعه میشود، رها کردن آن نیز مایه مرگ و فساد است.
مدتها طول کشید تا بشر آموخت که چگونه از قدرت آتش در جان صنعت استفاده کند و از آن محصول مورد نظر را به دست آورد. این ضرورت در مورد غرایز نیز صادق است.
⭕️ کنترل خور و خواب و خشم و شهوت، انسان و جامعه انسانی را به سوی رشد سوق خواهد داد. هر امکانی در چرخه حیاتی خود سازنده و سودمند است. بهترین و پاکیزهترین غذاها وقتی در مسیر سوخت و ساز بدن قرار نگیرد، عامل بیماری و جذب عوامل بیماریزا خواهد بود.
🔵 دمیدن بر تب بیقاعدگی در قوای نفسانی شخصی و فردی، باعث رواج بیقاعدگی در قوای اجتماعی خواهد شد.
فساد افراد در خور و خواب و خشم و شهوت، ارتباط مستقیم پیدا میکند با فساد در حوزه قدرت و شهرت و ثروت و شهوت (به معنی عام آن). یعنی برآیند رهاشدگی امیال نفسانی فردی، باعث خواهد شد تا یک جهتگیری کلان در راستای عبور از سلامت و امنیت کلی کشور به وجود آید.
♦️ فساد در یک جمله عدم تعهد اجزاء به عهد مشترک کلی و شخصیت واحد مجموعه است. هر گاه امیال جزئی باعث انصراف و انحراف از مسیر منافع کلی و مصالح عمومی شد، فساد شکل گرفته، بیماری آغاز میشود و سازمان را به سمت مرگ خویش پیش میبرد.
✅ قانونگذاری در حوزه غرایز از جمله شهوت، سلب آزادی نیست، بلکه به منزله هدایت خون در رگهای جامعه است. آزادی سیلاب عین ویرانی است، اما کنترل و هدایت آن زیربنای سازندگی خواهد بود.
🔸 عدهای با هدف نابود کردن ساختار و جایگزین کردن بنای مورد نظر خود دست به تبلیغ آزادیهای بیحد و حصر میزنند. شعاری که در هیچ نظامی امکان تحقق ندارد.
🔹 حجاب جزئی از کلّ است. اما استفاده از مقوله کشف حجاب برای مبارزه با قانون، برای مقابله با هویت ملی، برای ایستادن در برابر شرع، برای عبور از امنیت و سلامت فرد و جامعه و زیر پا گذاشتن نظم و نظام، امری شخصی و جزئی نیست. بلکه آثار و تبعات کلی و عمومی دارد.
اگر حرمت قانون شکست و هر کس بخشی از آن را که نمیپسندید کنار گذاشت و علیه آن رفتار کرد، دیگر امکانی برای حمایت از شهر و شهروند بابقی نخواهد ماند.
آشفتگیهای فرهنگی و هنجاری امکان تعامل و تفاهم بین افراد و مجموعهها را از بین خواهد برد و شدت اصطکاک امکان حرکت جامعه را سلب خواهد نمود.
✍🏼سعید توتونکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خط فکری شارمهد به چه کسانی نزدیک است؟
🔹در پی اعلام حکم اعدام سرکرده گروه تروریستی تندر، برخی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران از او حمایت کردند.
پیکر مرحوم اسماعیل احمدی در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی
🔹 مشاور وزیر ورزش که دیروز در سفر به کرمان به زیارت مزار #حاج_قاسم رفته بود، پس از سانحه سقوط هلیکوپتر برای وداع هم به گلزار شهدای کرمان منتقل شد.