- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
-
امشب فقط نامِ او،
پناهِ دلِ بیقرارم است .
#حضرت_رقیه س .
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
بدون امضای رقیه
کسی نرفته تا حالا
تو صحن ِبابای رقیه : )
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
*
محرم امسال ..
این یک روضه رو بیشتر گذشته درک میکنی :/💔 .
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
*
حسیــــن چــــراغ ِهدایــــت :)
(ارباب اباعبدالله:/۱۲۸)