- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
بدون امضای رقیه
کسی نرفته تا حالا
تو صحن ِبابای رقیه : )
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
*
محرم امسال ..
این یک روضه رو بیشتر گذشته درک میکنی :/💔 .
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
*
حسیــــن چــــراغ ِهدایــــت :)
(ارباب اباعبدالله:/۱۲۸)
- راشِــــــد 𝐑𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 🇮🇷 -
-
اَز ما اُستُخوان هایی خواهَد ماند
کِه حُسِین را دوُست دارَد...❤️🩹🌱