لینک کتابخانه:
https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee
صحبتی اگر بود:
https://daigo.ir/secret/2399342596
جواب پرسش هاتونو با سرچ #شما پیدا کنید☘
بروز نکردم هنو اون شات از تل بود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بحث تموم شد رفیق😂
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گذشت دیگ تو پی وی حلش کردیم😂😂
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
والا حقیقت یادم رفته 😀🤌🏻
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پینترست و گوگل هستن خوب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/DBGVy
چشم نگاه میکنم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متشکرم از راهنماییتون 🙏🏻🌱🌼 استفاده کنید دوستان👆🏻👆🏻
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/khaterat_khis6
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Chocolate2005/9151
این پست هارمهر بوده بزرگوار:))
ــــــــــــــــــــــــــــ
متوجه منظورتون نمیشم😅
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای بابا!... بهش میگم چشم ولی گوگل ترنسلیت هم هست البته در این حد کارتون رو راه میندازه😊
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/khaterat_khis6
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بله مشغولیت داشتم/دارم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Chocolate2005/9313
ایشون هرگز منکر تلاش و زحمت نشدن!! تفاوت دیدگاه وجود داره باعث ایجاد بدبینی شده... اغلب بچه های سمپاد و تیزهوشان خودشون از این شرایطی ک درش هستن رضایت دارن ک اگر نداشتند ورود پیدا نمیکردند ب این حوزه... لذا چنین صحبتی درست نیست اساساً...
بحث شعور نیست دوست عزیز، بحث پذیرش هستش....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/samebutdifferent
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ب والله ک حق:))) هم خوشحالیم هم ناراحت هم استرس داریم و هم ذوق.. الله یرحمنا🤌🏻🤌🏻
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بله بسیار زیاد و برای مدت های مدیدی...
Darlin', don't you ever grow up
Don't you ever grow up
Just stay this little
Just try to never grow up
Never grow up...
این اهنگ بانو تیلور... خلاصه ک اینطوره...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
شات میدم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام علیکم، سلامتی شما دوستان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مشغولیت داشتم و ی نکته ای من احتمالا دیگه داخل موتیوشن فعالیت نکنم... ب همین کتابخانه خیابان نوزدهم قناعت میکنم😄😄
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Chocolate2005/9409
سلام علیکم، خیر داخل همین ایتا دیدم پست رو و ی کپشن بدین صورت: ایشون دختره
و استایلش بنا به سلیقه خودش پسرونس
ولی صداش >>>>
چه بچه هایی داره ایران...
ᴅᴀʀᴇɴᴢᴇᴠᴀ |-
همین...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دخترخانم هستن بزرگوار 😅
ـــــــــــــــــــــــــ
بله واقعا ممنونم گفتید حواسم نبود اصلا متشکرم🙏🏻🍃
ـــــــــــــــــــــــــــــ
کدوم دو فیلم؟! اگر با لینک چنل باشه ممانعتی نداره...
انباری کتابخانه
از #شما :
یس یس
به به✨🌱
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
همین بورا رو میشناسم فقط.. اونم پرایوته... دیگه اخه پیگیر نیستم برا کیدراما و این قضیه ها... نه خنده چرا😂😁
ــــــــــــــــــــــــــــــ
انباری کتابخانه
یس یس به به✨🌱 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ همین بورا رو میشناسم فقط.. اونم پرایوته.
هارمهر از اون دسته افرادیه ک ب شدت حواسش هست حقی ضایع نشه و حقیقت چ تلخ چ شیرین چ ب نفع خودش باشه چ نباشه همیشه پاش وامیسه... لذا ب شدت مقابل این حرف ک بلا نسبت بیشعوره و... مقابله میکنم..
امیدوارم ان شاءالله گره های زندگی شما هم باز بشه و بتونید ب انچه براش سخت تلاش کردید و حقتون هست برسید((:
من خودم هم واقعا اونی ک میخواستم نشد!! ولی دیگه واقعا خارج از دست من بوده!! من هرکاری ک میتونستم کردم و راضیم از خودم و نه از نتیجه و ب نظرم کافیه.. این حرفو ب من ی عزیزی گفتن ک بعد کنکور خیلیا راضی نیستن اما سعی کن از خدت راضی باشی... یجوری تلاش کن ک تهش هرچی شد از خدت رااضی باشی✓
شرایط وحشتناک و اسف باری ک ایجاد شد برای ما، حقیقت پشت کلمه بی انصافی و بی عدالتی اموزشی بود ولی ایا دست من بود؟! نتیجه ی بدست اومده با تلاش های من اصلا منطبق نبود ولی با اینحال خدا رو شکر میکنم چون دیگه بعد اینهمه زمین خوردن و پاشدنا تو زندگی میدونم حکمت پشتش هست قطعا..