eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
بروز نکردم هنو اون شات از تل بود ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بحث تموم شد رفیق😂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ گذشت دیگ تو پی وی حلش کردیم😂😂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ والا حقیقت یادم رفته 😀🤌🏻 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پینترست و گوگل هستن خوب ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/DBGVy چشم نگاه میکنم. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ متشکرم از راهنماییتون 🙏🏻🌱🌼 استفاده کنید دوستان👆🏻👆🏻 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/khaterat_khis6 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Chocolate2005/9151 این پست هارمهر بوده بزرگوار:)) ــــــــــــــــــــــــــــ متوجه منظورتون نمیشم😅 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ای بابا!... بهش میگم چشم ولی گوگل ترنسلیت هم هست البته در این حد کارتون رو راه میندازه😊 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/khaterat_khis6 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بله مشغولیت داشتم/دارم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Chocolate2005/9313 ایشون هرگز منکر تلاش و زحمت نشدن!! تفاوت دیدگاه وجود داره باعث ایجاد بدبینی شده... اغلب بچه های سمپاد و تیزهوشان خودشون از این شرایطی ک درش هستن رضایت دارن ک اگر نداشتند ورود پیدا نمیکردند ب این حوزه... لذا چنین صحبتی درست نیست اساساً... بحث شعور نیست دوست عزیز، بحث پذیرش هستش.... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/samebutdifferent ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ب والله ک حق:))) هم خوشحالیم هم ناراحت هم استرس داریم و هم ذوق.. الله یرحمنا🤌🏻🤌🏻 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بله بسیار زیاد و برای مدت های مدیدی... Darlin', don't you ever grow up Don't you ever grow up Just stay this little Just try to never grow up Never grow up... این اهنگ بانو تیلور... خلاصه ک اینطوره... ـــــــــــــــــــــــــــــــــ شات میدم ــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلام علیکم، سلامتی شما دوستان ــــــــــــــــــــــــــــــــــ مشغولیت داشتم و ی نکته ای من احتمالا دیگه داخل موتیوشن فعالیت نکنم... ب همین کتابخانه خیابان نوزدهم قناعت میکنم😄😄 ــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/Chocolate2005/9409 سلام علیکم، خیر داخل همین ایتا دیدم پست رو و ی کپشن بدین صورت: ایشون دختره و استایلش بنا به سلیقه خودش پسرونس ولی صداش >>>> چه بچه هایی داره ایران... ᴅᴀʀᴇɴᴢᴇᴠᴀ |- همین... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دخترخانم هستن بزرگوار 😅 ـــــــــــــــــــــــــ بله واقعا ممنونم گفتید حواسم نبود اصلا متشکرم🙏🏻🍃 ـــــــــــــــــــــــــــــ کدوم دو فیلم؟! اگر با لینک چنل باشه ممانعتی نداره...
انباری کتابخانه
از #شما :
یس یس به به✨🌱 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ همین بورا رو میشناسم فقط.. اونم پرایوته... دیگه اخه پیگیر نیستم برا کیدراما و این قضیه ها... نه خنده چرا😂😁 ــــــــــــــــــــــــــــــ
انباری کتابخانه
یس یس به به✨🌱 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ همین بورا رو میشناسم فقط.. اونم پرایوته.
هارمهر از اون دسته افرادیه ک ب شدت حواسش هست حقی ضایع نشه و حقیقت چ تلخ چ شیرین چ ب نفع خودش باشه چ نباشه همیشه پاش وامیسه... لذا ب شدت مقابل این حرف ک بلا نسبت بیشعوره و... مقابله میکنم.. امیدوارم ان شاءالله گره های زندگی شما هم باز بشه و بتونید ب انچه براش سخت تلاش کردید و حقتون هست برسید((: من خودم هم واقعا اونی ک میخواستم نشد!! ولی دیگه واقعا خارج از دست من بوده!! من هرکاری ک میتونستم کردم و راضیم از خودم و نه از نتیجه و ب نظرم کافیه.. این حرفو ب من ی عزیزی گفتن ک بعد کنکور خیلیا راضی نیستن اما سعی کن از خدت راضی باشی... یجوری تلاش کن ک تهش هرچی شد از خدت رااضی باشی✓ شرایط وحشتناک و اسف باری ک ایجاد شد برای ما، حقیقت پشت کلمه بی انصافی و بی عدالتی اموزشی بود ولی ایا دست من بود؟! نتیجه ی بدست اومده با تلاش های من اصلا منطبق نبود ولی با اینحال خدا رو شکر میکنم چون دیگه بعد اینهمه زمین خوردن و پاشدنا تو زندگی میدونم حکمت پشتش هست قطعا..