سپیدار؛
همیشه راجبش باهات چایی میخورم.. - لیورای خوشگلم..
ولی اونی که چند سال بعد قراره ازش به عنوان رفیق بچگیم یاد کنم تویی..
- لیورای نازم..
سپیدار؛
ولی اونی که چند سال بعد قراره ازش به عنوان رفیق بچگیم یاد کنم تویی.. - لیورای نازم..
ولی وقتی همه ازش انتظار داشتن و فکر میکردن همه چیز اوکیه، من دیدم چقدر تلاش کرد تا محکم بمونه و ادامه بده.
خسته شد، گریه کرد، بهونه گرفت، غر زد، تردید کرد؛
دریای درونش طوفانی شد، امواجش پر تلاطم و سنگین شد، اما قایقش غرق نشد.. جا نزد، هربار اشکاشو پاک کرد و گفت زندگی جریان داره.
آره، صبر و امید اون بود که نور منم شد..
بیخود نیست اگه بهش میگم؛
- لیورای ناز و خوشگلم :)
سپیدار؛
ولی وقتی همه ازش انتظار داشتن و فکر میکردن همه چیز اوکیه، من دیدم چقدر تلاش کرد تا محکم بمونه و ادام
و در نهایت نفرت اجتماعیم فقط شامل حال تو نمیشه.