خدای حسین را شکر که محرمش را دیدیم و غافل نشدیم از طعنه و کنایههای افراد مریض.
شب سوم باشه و روایت بچههای میناب؟
فقط میتونم بگم کلمات در وصف این غم نمیگنجه.
تنهادرشـریف.
شب سوم باشه و روایت بچههای میناب؟ فقط میتونم بگم کلمات در وصف این غم نمیگنجه.
روایت؟
نه روضهی بچههای میناب :)