شب سوم باشه و روایت بچههای میناب؟
فقط میتونم بگم کلمات در وصف این غم نمیگنجه.
تنهادرشـریف.
شب سوم باشه و روایت بچههای میناب؟ فقط میتونم بگم کلمات در وصف این غم نمیگنجه.
روایت؟
نه روضهی بچههای میناب :)
خانواده ایرانی اینجوریه که
یا بزرگ شدی خجالت بکش
یا هنوز بچه ای این کارا به تو نیومده