در ثانیه های اول که خبرو شنیدم خیلی خوشحال شدم ولی کم کم داره به ناراحت بودنم اضافه میشه...
یعنی حالا حالا ها خانم حسینی رو نمیبینم؟
بچه ها هم همینطور؟
خانم شنکایی هم همینطور؟
خدادوست هم همینطور؟
کلاسمون که تازه براش اسپری خوشبو کننده خریده بودیممم چی؟
مدرسمون که امسال کلا بازسازی شده بود.
اصلا مدرسمون سالمه؟ قطعا نیست
در چه حد تخریب شده یعنی؟
وای غمم گینه
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزانتان را تماشا کنید ، و ای کاش عزیزِ من بود تا آن را طولانی تماشا میکردم:)
تنهادرشـریف.
رَفتَنَت تَلخ تَرین خاطِرهی عُمرَم شُد مامان جون🖤
ولی میدونید
مامانبزرگهای نسل ما دیگه تکرار نمیشن..
همون پیرزنی که با دستهای چروکیده بهمون محبت کرده
و یواشکی پول گذاشته توی کف دستمون
بغلمون کرده و پناهمون شده
با اون چادر گلگلی روی سرش و لبخند قشنگش = )))