تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی ،
مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی ؟
تنهادرشـــریف.
شما هیچی نباشی ولی اعتماد به نفس داشته باشی بردی.
به حرفش گوش کنیدا.
این حرفو کسی داره بهتون میزنه که سلطان اعتماد به نفسه
در این حد که وسط مترو محله ولیعصر تهران (با اون همه آدم و طرز فکر متفاوت) یهو گوشی رو میاره بالا و گزارشگری میکنه:)))