تنهادرشـریف.
شما هیچی نباشی ولی اعتماد به نفس داشته باشی بردی.
به حرفش گوش کنیدا.
این حرفو کسی داره بهتون میزنه که سلطان اعتماد به نفسه
در این حد که وسط مترو محله ولیعصر تهران (با اون همه آدم و طرز فکر متفاوت) یهو گوشی رو میاره بالا و گزارشگری میکنه:)))
از کسایی که فکر میکنن خودشون
خیلی عالی و بینقص هستن و دیگران
و به تمسخر میگیرن حالم بهم میخوره.