تنهادرشـریف.
ما چگونه بنی آدم اعضایِ یکدیگرندی هستیم که بعد از این غم زندهایم؟
ما چگونه از غم های خودمون ناشکریم وقتی یک مادر دو فرزندش رو در یک روز و در یک مکان با هم از دست داده و انقدر مقتدر رجز میخونه؟
هدایت شده از ابوالاخبار
🔴گوگول از دسترس خارج شد.
از #ابوالاخبار بشنوید👇
https://eitaa.com/joinchat/113508352C724c2b2142
آخرین استفادم از گوگل پنج دقیقه پیش بود که با النا خانوم در به در دنبال جوابای آزمون علوم بودیم.😃
ای کاش آخرین استفادم یکم فانتزی تر بود مثلا دنبال تک بیتی برای اجرای امشبم بودم.
تنهادرشـریف.
مثلا الان اولین ۱۶ ساعته زندگیمه که دارم از گوشی سامسونگ استفاده میکنم.
تجربه جالبیه فقط یکم یاتاقان زدم☺️