هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
طارمی امشب تو چمپیونزلیگ بازی میکنه
و رونالدو تو آزادی
اینو چندسال پیش به یکی میگفتی یکی میزد پس کلت میگفت شعله پیک نیکو کم کن😂
ولی مرگ تنها پایان برای شروره تنها مانهوایی بود که نمیتونم حدس بزنم آخرش چی میشه
فقط امیدوارم ضدحال نباشه آخرش
هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم، ولی انقدر طول میکشه که کلاً یادم میره.
https://eitaa.com/31262414/564
خودت اسپویلم کردی دیگه
ولی یادم نمیاد جز یه مورد کوچولو ماجرا چی بود😂
بعدشم
وقتی داستان کشیده نشده هنوز از کجا مطمئنی دقیقا همون طوری میشه؟😔😔
Tsukino…!
در اصل بازی 1؛1 شد... یکی رو خودمون ب خودمون زدیم😒
آخر کار نتیجه رو لطفاً اعلام کنین😂😂