هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم، ولی انقدر طول میکشه که کلاً یادم میره.
https://eitaa.com/31262414/564
خودت اسپویلم کردی دیگه
ولی یادم نمیاد جز یه مورد کوچولو ماجرا چی بود😂
بعدشم
وقتی داستان کشیده نشده هنوز از کجا مطمئنی دقیقا همون طوری میشه؟😔😔
Tsukino…!
در اصل بازی 1؛1 شد... یکی رو خودمون ب خودمون زدیم😒
آخر کار نتیجه رو لطفاً اعلام کنین😂😂