eitaa logo
Tsukino…!
37 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
387 ویدیو
7 فایل
با ما اگه، دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه(؛ https://t.me/Marius_Sh
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب دوباره خواب دیده بودم که مرینت ام آدرین هم بود رفته بودیم به جنگ و اینا بعدشم خیلی شیک رفتیم یه خونه ی خیلی باکلاسی آدرین میخواست فرار کنه از دست مامان اون دختری که میخواستن بهش بندازن باهم رفتیم نشستیم پایین و بازی کردن بقیه رو تماشا کردیم یهو صدای دو سه تا پسر بچه از اون پشت میومد که داشتن به هم پز میدادن رفتن نَجَف آباد من یهو خیلی ریز در گوش آدرینی که کنارم نشسته بود گفتم که خیلی دلم میخواد بهشون بگم این نَجَف نیست نِجِف تلفظ میشه و ادرینی که انگار اصالتا اهل نجف آباد بود گفت خجالت می‌کشی دیگه..😂 ولی آفرین بالاخره داری یاد میگیریا🤣 منم داشتم فکر میکردم خب منم اصفهانی ام😔🤣
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
راستی ازون نقاشیایی دارم میکشم که فکر کنم هینا عاشقشونه و از طرفی اینا فقط با ابرنگ و ماژیک خوشگل رنگ میشن دوستان بیایید برام رنگش کنید اینوووووووووو من ابرنگ بلد نیستممممممم
هدایت شده از ،،سِ|👑
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_تنها روشی که می‌تونم باهاش زبانو یاد بگیرم: 🥤|ᴛʜʀᴇᴇᴘᴏɪɴᴛᴛ
ولی آرامشی که این بازی دارهههه++++ اگه شرایطش رو داشتم توی اتاقم چند تا گل میذاشتم
‌ ‏آدمی که چاقه میدونه چاقه! آدمی كه استخونيه ميدونه استخونيه! آدمی كه كچله ميدونه كچله! آدمی كه بینیش قوز داره ميدونه بینیش قوز داره! آدمی كه صورتش كک‌مک داره میدونه صورتش کک‌مک داره! هرکسی لاقل یکبار در روز تو آیینه به خودش نگاه میکنه. نيازي به يادآوری من و شما نیست باشعور باشیم! ‌‌
نقل کرده اند ، که چنگیز خان مغول پس از فجایع در نیشابور به همدان رفت، به مردم گفت: یک سوال از شما می‌ پرسم ، اگر جواب درست و خوبی بدهید ، در امان هستید. پرسید: من از جانب خدا آمده‌ ام یا خودم؟ از میان همه جمعیت چوپانی نترس رو به چنگیز کرد و گفت: تو نه‌ از جانب خدا آمده‌ ای و نه از جانب خودت. بلکه اعمال ماست که تو را به اینجا آورده است! وقتی ما برای بزرگان خود احترامی قائل نشدیم و به‌یک عده‌ فرومایه و نادان مقام‌ و منزلت دادیم، نتیجه‌اش لشکرکشی‌تو به‌اینجاست
هدایت شده از WA Status
خب دوستان بگید تابستان خود را چگونه گذراندید؟
هدایت شده از WA Status
یا ۳۱ شهریورتون رو بعنوان روز آخر تابستون؟
Tsukino…!
خب دوستان بگید تابستان خود را چگونه گذراندید؟
الان که بهش فکر میکنم.. از تمام کار های که انجام دادیم لذت بردیم این کاری بود که کردم واقعا تابستون امسال خوش گذشت با تمام خوبی و بدی هاش هم درس خوندنش قشنگ بود هم درس نخوندنش😂✨