Tsukino…!
_تنها روشی که میتونم باهاش زبانو یاد بگیرم: 🥤|ᴛʜʀᴇᴇᴘᴏɪɴᴛᴛ
دلم خیلی براش سوخت
هدایت شده از مـجـلـه پـزشـکـی 🍏🚷
آدمی که چاقه میدونه چاقه!
آدمی كه استخونيه ميدونه استخونيه!
آدمی كه كچله ميدونه كچله!
آدمی كه بینیش قوز داره ميدونه بینیش قوز داره!
آدمی كه صورتش كکمک داره میدونه صورتش ککمک داره!
هرکسی لاقل یکبار در روز تو آیینه به خودش نگاه میکنه.
نيازي به يادآوری من و شما نیست
باشعور باشیم!
هدایت شده از مـجـلـه پـزشـکـی 🍏🚷
نقل کرده اند ، که چنگیز خان مغول پس از فجایع در نیشابور به همدان رفت،
به مردم گفت: یک سوال از شما می پرسم ، اگر جواب درست و خوبی بدهید ، در امان هستید.
پرسید: من از جانب خدا آمده ام یا خودم؟
از میان همه جمعیت چوپانی نترس رو به چنگیز کرد و گفت:
تو نه از جانب خدا آمده ای و نه از جانب خودت.
بلکه اعمال ماست که تو را به اینجا آورده است!
وقتی ما برای بزرگان خود احترامی قائل نشدیم و بهیک عده فرومایه و نادان مقام و منزلت دادیم،
نتیجهاش لشکرکشیتو بهاینجاست
Tsukino…!
خب دوستان بگید تابستان خود را چگونه گذراندید؟
الان که بهش فکر میکنم..
از تمام کار های که انجام دادیم لذت بردیم
این کاری بود که کردم
واقعا تابستون امسال خوش گذشت با تمام خوبی و بدی هاش
هم درس خوندنش قشنگ بود
هم درس نخوندنش😂✨
Tsukino…!
یا ۳۱ شهریورتون رو بعنوان روز آخر تابستون؟
فیلم دیدیم
بازی کردیم
و هرکاری که قراره از فردا انجام نشه رو انجام دادیم 😔😂
هدایت شده از My safe Place🚭
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شنبدم میخوای جا بزنی؟؟..درس بخونید بچها...درس بخونید
Tsukino…!
شنبدم میخوای جا بزنی؟؟..درس بخونید بچها...درس بخونید
نه مرسی ممنون😀
بیاین باهم درسمونو بخونیم این زندگی فایده نداره😀😂