Tsukino…!
کی گفته نیم ساعت تو پارکینگ مونده بودیم و ته اخراجی ها رو نگا میکردیم؟🥲 برای اولین بار تقریبا کامل ن
من فعلا تحت تاثیرم با من حرف نزنین😔🤣
هدایت شده از مـجـلـه پـزشـکـی 🍏🚷
اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتما اونقدر لیاقت داری که به خواستهت یا حتی به بهتر از اون برسی...
هدایت شده از توییتر مدیا
نیما یوشیج یه نصیحت فوق العاده داره که میگه :
به دستی دست بده که دستت را نگه بدارد، به جایی پا بگذار که زیر پای تو نلغزد
که واقعا خودش یه اصل زندگیه ..
*یاسمنم*
🎩 @Social_Twitter
هدایت شده از مـجـلـه پـزشـکـی 🍏🚷
ذهن ما مانند يک تلويزيون با صدها شبکه است
اين ما هستيم که تصميم میگيريم، که روی کدام شبکه باشيم
شبکه محبت ، شبکه شادی ، شبکه رنجش ، شبکه نفرت
و یا شبکه برنامه های تکراری؟
همین تصميمات ما کنترل ماست ...
هدایت شده از مـجـلـه پـزشـکـی 🍏🚷
قهرمان خودتون باشید .
یاد بگیرید حسادت رو واسه همیشه ترک کنید
شما اگه بهترین خودتون باشید ، هیچ وقت حسادت نمیکنید و اینقدر بخاطر حسادت آسیب نمیبینید
چقد پولداره ، چقد خوشگله ، چقد آدم دورشه ، چقد گوشیش خوبه ، چقد لباساش خفنه ، همه اینا حسرته ، نه رویا ،
حسرتاتونو به واقعیت تبدیل کنید ، نه به آرزو و رویا
حسادت یکی از بزرگترین عیب های انسانه که برای رابطه ها و دوستی ها خیلی مضره!
هدایت شده از مـجـلـه پـزشـکـی 🍏🚷
شاد بودن تنها اِنتقامیست که میشه اَز
دُنیا گرفت!️ 👌🏽🙂
https://eitaa.com/henasjsj2/1459
یعنی داری میگی تا حالا تجربه نکردی که شخصیتی توی ذهنت بسازی و ازش خوشت نیاد یا متنفر باشی؟ یا اینکه با خودت فکر نکردی اگه ببینیش باهاش دعوات میشه؟ تا حالا با شخصیتای داخل ذهنت دعوا راه ننداختی؟