فوروارد کنید توی چنلتون و پاسخ بدید .
៸៸ بهترین تفریحت تو عید چیه؟ هرچی که به چشم خوبی نگاهش کنی میتونه تفریح باشه حتی درس..
نقاشی، بازی، خرید، یادگیری کارای هنری جدید -که این قلم رو نمیشه فعلا 😂-
៸៸ دوست داری برای تعطیلات به کجا سفر کنی؟ همین الانشم سفرم.. 🤣
ولی قبلا هم گفتم.. همسفر ها برام مهم تر از مکانه..اونقدر مهم نیست کجا.. مهم اینه که قراره کجا بری و چیکار کنی یا کیو ببینی😂
៸៸ چی باعث میشه تو عید خیلی بهت خوش بگذره؟ کادو گرفتن.. تعطیل بودنش😂... سفره هفت سین چیدن.. گاها(اغلب) مهمونی رفتن -بستگی داره تو چه مودی باشم-..
៸៸ مفید ترین کاری که تو سال گذشته انجام دادی چی بوده؟ درس خوندن... مشاوره برای روابط دیگران😂...
៸៸ بزرگترین درسی که تو سال گذشته گرفتی چی بوده؟ گفتار ما و برداشت دیگران متفاوته..
៸៸ تو به خودت تو سال جدید چه نصیحتی میکنی؟ بیشتر روی خودت و پیشرفتت تمرکز کن. آدما قرار نیست آینده ی تورو تضمین کنن.. این کاریه که تو باید براش حرکت منی
៸៸ مهمترین هدفت برای سال آینده چیه؟ تلاش برای بهبود از هر جهت
៸៸ از خودت تا سال ۱۴۰۲ راضی هستی؟ تا سال 402؟ گذشته رو نمیتونم تغییر بدم پس خیلی زیر و رو نمیکنمش.. ولی در سال 1402، احساساتم بیش از حد از کنترل خارج شدن. در واقع احساسات نه.. یه بخشی که نمیدونم چطور توضیحش بدم ولی به همون احساسات لعنتی برمیگرده 😂
៸៸ اگه فامیلت سوالی رو که نباید بپرسه ازت میپرسه ، چه واکنشی نسبت بهش نشون میدی؟ میپیچونم. شوخی شوخی رد میکنم سوالو به شرطی که واقعا نخوام بگم
ولی خب جواب میدم اگه اونقدر رو سؤالش حساس نباشم خب جواب میدم
اصولا آدمی نیستم که اونقدر روی جواب دادن به سوالا حساس باشم
៸៸ از ۱ تا ۱۰ به خودت و کارات تو سال گذشته نمره بده. 3 یا 5..😂
៸៸ از ۱ تا ۱۰ به مودت تو عید نمره بده. 10💪
៸៸ از ۱ تا ۱۰ به عیدیهایی که میگیری نمره بده. دیگه بزرگ شودیم.. عیدی نیمیدن😔
البته هنوز ندادن.. 🤣 نومودونمم
فقط مامان بزرگ میخواد تاج با الماس صورتی بده😔👈👉
៸៸ از ۱ تا ۱۰ به اعصاب و روانت تو عید نمره بده. 9😔✨
شایدم ده
چنلِ سرگرمی 🎮
Tsukino…!
دختر بچه هاااا😭😭😭😭✨✨✨✨✨✨✨
دختر کوچولو: بغل کردن خرگوش توت فرنگی+
من: بغل کردن جفتشون باهم+
اون(دختر کوچولو): عروسک گوگولیهه
من: نه تو گوگولی اییی😭😭
اون: نه خودت گوگولی ایی😂
و این مکالمه ادامه دارد+
Tsukino…!
دختر کوچولو: بغل کردن خرگوش توت فرنگی+ من: بغل کردن جفتشون باهم+ اون(دختر کوچولو): عروسک گوگولیهه م
داشتیم پینترست گردی میکردیم..
این وسط یه چیزی هم یاد گرفت.. هی میزد رو عکسا و میرفت نگاه میکرد.. و میگفت چرا نمیرسیم به فلان فیلم که میخوام.. گفتم باید همونجا بریم پایین..
بعد دیگه میگفت.. اینا رو فقط باید نگاه کنیم نباید باز کنیم.. وای این چه گوگوله.. خب بریم بعدی نباید بریم توش.. من غش.. من ضعف.. کیوتتتتتتتتت😭😭😭
Tsukino…!
اینم مطمئن نیستم 🗿 ولی داداش قبلیه احتمالا
شاید موهاش باید قهوه ای سوخته میبود..؟ بیشتر اونجوری تصورش میکردم.. 🗿