قرنها بعد که
هردوی ما خاک شدیم
زیبایی تو و اندوهِ من
همچنان خواهند زیست،
و مردم خواهند گفت:
آنها هردو یک نفر بودند...
•میکل آنژ
تا به حال کسی را به اندازهای دوست داشتهای که نخواهی خوابش را بیاشوبی با صدای نفس؟
•عباس معروفی
+ بعضی آدما یکاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی؛
ولی دلت خیلی برای اون وقتایی که دوسشون داشتی تنگ میشه...
🎬 Legend
کاش با تو نسبتی داشتم؛
مثل بهار که با شکوفه پرتقال،
بوی خاک که با قطره های باران
یا اندوه که با سکوتِ ماه...
کاش با تو نسبتی داشتم.
•سید طه صداقت