من خیلی خواهر بدیم ولی آبجیم همیشه به فکرمه، با اینکه ازم کوچیکتره همیشه مثلا چیزی میخواد بخره دوتا میخره، یا منتظر میمونه بیام خونه و باهم بخوریم یا کلا خیلی به فکرمه، خاک تو سرم.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
من خیلی خواهر بدیم ولی آبجیم همیشه به فکرمه، با اینکه ازم کوچیکتره همیشه مثلا چیزی میخواد بخره دوتا
البته منم میخرم براش واقعا حالا فکر نکنید یزیدم ولی خب. 😭
نمیدونم بعضی آدم ها از قصد این کارو میکنن یا واقعا حواسشون نیست ولی خوب بلدن بزنن تو برجک آدم و وقتی بعد از مدت ها با ذوق و شوق حرف میزنی وادار به سکوتت کنن.
بیاین دعا کنیم برای بچه هایی که آزمون ورودی دارن، میدونم چقدر مضطربید میدونم چقدر فشار روتونه، حق دارید عزیزانم، یه چیزی بخورید و برید بخوابید تا ساعتِ آزمون بتونید بیدار بشید.
نگران نباشید شما خدا رو دارید.. انشاءالله هرچی که خیره برای همتون..💘
ذکر "الا بذکرالله تطمئن القلوب" یادتون نره.