بیاین دعا کنیم برای بچه هایی که آزمون ورودی دارن، میدونم چقدر مضطربید میدونم چقدر فشار روتونه، حق دارید عزیزانم، یه چیزی بخورید و برید بخوابید تا ساعتِ آزمون بتونید بیدار بشید.
نگران نباشید شما خدا رو دارید.. انشاءالله هرچی که خیره برای همتون..💘
ذکر "الا بذکرالله تطمئن القلوب" یادتون نره.
هدایت شده از عکاسباشی.
شاید توی عکسایی ک دوسشون دارم،
خط خندم مشخص باشه،
رنگ پوستم زرد افتاده باشه،
شکمم معلوم باشه،
آستینای لباسم چروک باشه،
رو آینه چند تا لک باشه،
ولی I don't care.
کامان، نمیتونیم منتظر بمونیم همهچی بینقص بشه،
چون زندگی همیشه ی جاش چروکه - درست مثل آستین لباسام
از زندگی لذت ببر :>