هدایت شده از عکاسباشی.
شاید توی عکسایی ک دوسشون دارم،
خط خندم مشخص باشه،
رنگ پوستم زرد افتاده باشه،
شکمم معلوم باشه،
آستینای لباسم چروک باشه،
رو آینه چند تا لک باشه،
ولی I don't care.
کامان، نمیتونیم منتظر بمونیم همهچی بینقص بشه،
چون زندگی همیشه ی جاش چروکه - درست مثل آستین لباسام
از زندگی لذت ببر :>
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
آخ ننه مبارکهه، خدا حفظش کنهه=)))))) وای بوی نینی تو کانال پیچیدد.💘
هدایت شده از خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
اشرف مخلوقات وقتی نمیتونه غمِ عزیزترینش رو به دوش بکشه پس به چه دردی میخوره؟