eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
من خیلی خواهر بدیم ولی آبجیم همیشه به فکرمه، با اینکه ازم کوچیکتره‌ همیشه مثلا چیزی میخواد بخره دوتا میخره، یا منتظر میمونه بیام خونه و باهم بخوریم یا کلا خیلی به فکرمه، خاک تو سرم.
نمی‌دونم بعضی آدم ها از قصد این کارو می‌کنن یا واقعا حواس‌شون نیست ولی خوب بلدن بزنن تو برجک آدم و وقتی بعد از مدت ها با ذوق و شوق حرف می‌زنی وادار به سکوتت‌ کنن.
زیارتت‌ قبول عزیزم، ممنونم که به یاد اینجا هم بودی؛)💘
بیاین دعا کنیم برای بچه هایی که آزمون ورودی دارن، می‌دونم چقدر مضطربید‌ می‌دونم چقدر فشار روتونه، حق دارید عزیزانم، یه چیزی بخورید و برید بخوابید‌ تا ساعتِ آزمون بتونید بیدار بشید‌. نگران نباشید شما خدا رو دارید.. ان‌شاءالله هرچی که خیره برای همتون..💘 ذکر "الا بذکرالله تطمئن القلوب" یادتون نره.
هدایت شده از راحیل .
__
بچه‌هاجون‌ برام دعا می‌کنید یه کاری خوب پیش بره؟") ماچ.
به دلت بگو می‌ریم کربلا‌..