خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
چقدر قشنگی، انگار ونگوگ کشیدهتت.
چه آرامبخشی! انگار صدای اذونِ صبح قبل طلوع خورشیدی..
هدایت شده از هِزارویكشَب*
سریالِ ازیادرفته.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
سریال شروع نشده قراره برا این شیپ جون بدم.:)))))))))))😭
"غمانگیزترین مکالمهی امسال"
- امسالم احتمالا نمیشه..
مکث میکنم و به چشمای مامان نگاه میکنم.
+ چرا خب؟..
یه نگاه به صفحهی گوشی میکنه و بعد به من.
- هوایی که نمیشه، زمینی هم سخته برات.. اربعین میوفته تو مرداد و خیلی گرم میشه..
حالم گرفته میشه، سعی میکنم به جزوهی زبانم نگاه کنم و بغضم رو قورت بدم.
+ ولی اگه قسمت باشه.. همینجوری.. زمینی میطلبه و تو گرما میریم..
هردو ساکت میشیم و خودمون رو مشغول میکنیم.
همونجا که حاج مهدی رسولی میخونه:
حالا منمو کوه غمم و درمانه اباعبدالله..
هدایت شده از هِزارویكشَب*
واسه بچههایی که کنکور دارن سهتادونه صلوات بفرستین🎀.
هیچوقتِ هیچوقتِ هیچوقت به خاطر دیگران با سرنوشتتون بازی نکنید، با یه انتخاب زندگیتون میتونه پاشیده شه یا میتونه بهتر و بهتر شه، فقط ببینید کجا حال خودتون بهتره.
چون بعدا کسی گردن نمیگیره که شما به خاطر اون ها کاری کردید و اگر هم چیزی بشه میگن: تقصیر خودته!
من فکر میکردم زندگی مثل قصه هاست!
قصه هایی که خودم مینوشتم،
ولی واقعیت فرق میکرد.
- مریم سامان / تاسیان