eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
228 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قطاب‌و‌چای.
📪 پیام جدید حالت خوبه ؟ yes!
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
داداش بازم حواسش بود، بازم زودتر از هروقتی‌ جوابم رو داد، گفت خیالت تخت من هستم. اونی که همیشه شرمنده‌ست منم، ولی بازم دمت گرم داداش.. نمی‌دونم چطوری بگم.. قلبم بالاخره آروم شد.
هدایت شده از هیامـ🇵🇸ــ
ابوصالح، دندان‌پزشک اهل غزه: موضوع اصلا اغراق کردن یا ترند شدن نیست. اگر ظرف ۴۸ ساعت ، غذا، نوشیدنی، شیر خشک و آرد وارد غزه نشود، اخبار بزرگ‌ترین قتل عام تاریخ را روی صفحه نمایش خود خواهید دید.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
ابوصالح، دندان‌پزشک اهل غزه: موضوع اصلا اغراق کردن یا ترند شدن نیست. اگر ظرف ۴۸ ساعت ، غذا، نوشیدنی
تو یه جلسه ای بودیم، گفتن ما الان نمیتونیم کاری کنیم جز آگاه‌سازی. آگاه سازی کنید بچه‌ها، بین فامیل و دوست و آشنا و همسایه. از وضعیتِ فلسطین بگید، از اتفاقاتی که داره توی غزه می‌ افته، از اینکه سازمان ملل لال‌مونی گرفته، از همه چی بچه‌ها.
من واقعا آدم آلزایمری ای هستم، مخصوصا این اواخر که مشغله هام‌ به شدت زیاد شد و یه لحظه هم فکرم آروم نیست، و واقعا منزجرکننده‌ست که تاریخ تولد یه سری از آدم های زندگیم رو یادم رفت. خاک‌توسرم.:))))))) و چی منزجر‌کننده تره؟ اینکه همون ها تولدمو‌ تبریک می‌گن و بازم خا‌ک‌توسرم و از شرمندگی دارم جزو رسوبات‌ِ زمینی می‌شم.
- بمیرم برات. + بمون برام..:)
اگه یه دونه این سبکی مامانم برام ندوزه آرزو به دل می‌مونم.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
کاش هرچه زودتر این صدا رو بشنویم: «..أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين قتل عَطشاناً، أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين سَحَقوهُ عُدواناً».
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
تولدت مبارک، تویی که بودنت دلگرمی ِتمام روزهای سخت من است.💘 - @Street_245