eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
228 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
کاش هرچه زودتر این صدا رو بشنویم: «..أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين قتل عَطشاناً، أَلا يَا أَهلَ الْعالَم إِنَّ جَدِّيَ الْحُسَين سَحَقوهُ عُدواناً».
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
تولدت مبارک، تویی که بودنت دلگرمی ِتمام روزهای سخت من است.💘 - @Street_245
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
دختر کوچولوی من؛) بوس به لپات خب..؛)))💙
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
*
به درون آیینه می‌نگرم، چیزی که می‌بینم بازتابی‌ست از چهره ام زیر نورِ خورشید. چند ثانیه کوتاه مکث می‌کنم، انگشتانم‌ را به آینه روی صورتم می‌چسبانم، چشم هایم امروز می‌خندد، لب هایم تا بالا کشیده شده اند. تنها چیزی که در این لحظه به ذهنم می‌رسد این است "چقدر بزرگ شدی دختر کوچولو". منِ عزیز، هنوز همان دخترِ شش ساله را در چشم های مشتاقت‌ می‌بینم، هر لحظه بیشتر از گذشته بخند، شاد باش، تجربه کن، زندگی کن. منی‌ را می‌بینم که در میانِ خنده ها، گریه ها، زمین‌خوردن‌ها، دوام‌ آوردن ها و.. یک سالِ دیگر به عمرش اضافه شده‌. منِ عزیز، زادروزت‌ خجسته‌. ممنون که قوی موندی. بغل*
:) غم، غم، غم.
هدایت شده از ‹آبینه.›
تا غزه گرسنه‌ست، من سیرم از زندگی.
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
_"امشب همون شب عاشورای همه ماست، که دارن از بین دو انگشت فردای مارو بهمون نشون میدن صبح که برسه..."
آقا یهو یادم افتاد امروز استادم‌ بهم گفت خیلی دخترِ با جَنَمی هستی، هی بهش فکر می‌کنم نیشام‌ تا بناگوش می‌ره و برمی‌گرده واییمکجتخیسثشثس.😭🎀
مرداد و شهریور لطفا کِش بیاد چون من هنوز زندگی نکردم.